Beatles renset. Havde det nu også været nø~
Fra : Martin Bak

Dato : 08-04-09 14:23

Nogle galninge har brugt 4 år i Abbey Road studierne til at rense samtlige
Beatles' indspilninger. Hele molevitten udkommer den 9. september.

http://politiken.dk/kultur/article687123.ece

Personligt begriber jeg ikke hvem der kan have behov for en renset udgave.
Jeg vil til enhver tid foretrække at høre Beatles-indspilninger som de var
da d'herrer selv slap dem.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 08-04-09 14:57

Hej Martin

> Personligt begriber jeg ikke hvem der kan have behov for en renset
> udgave. Jeg vil til enhver tid foretrække at høre

Du er jo heller ikke nogen ny kunde, og det er nok dem de
sigter efter. Rigtig gamle Beatles fans lytter til musikken og
er ligeglad med lydkvaliteten.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-09 19:28

> Du er jo heller ikke nogen ny kunde, og det er nok dem de
> sigter efter. Rigtig gamle Beatles fans lytter til musikken og
> [...]
Tjah det er vel endnu en gang kogen suppe på de samme ting. Så scorer de
kassen igen-igen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-09 22:36

> Rigtig gamle Beatles fans lytter til musikken og
> er ligeglad med lydkvaliteten.

> Mvh Max

Hvad er da det for en omgang vrøvl. Det var netop dengang man var mere
interesseret i lydkvalitet end idag. Idag er der ikke en levende sjæl der
aner hvad HIFI kvalitet er for noget. Man går kun op i teknologiske finesser
og blinkende dioder og at cd-afspilleren kan vende cd-erne i luften og hvad
ved jeg. Dengang var HIFI i høj kurs.
Så det må jeg afvise. Jeg kan lide en del af BEATLES sange og dem vil
jeg da helst høre i original kvalitet. Der er jo ikke rigtigt nogen mening i
at lytte til tidens slidtage. Sådan lød det jo ikke da pladerne udkom.

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 08-04-09 23:34

On Wed, 8 Apr 2009 23:36:00 +0200, Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk>
wrote:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

Bobbob

>Hvad er da det for en omgang vrøvl. Det var netop dengang man var mere
>interesseret i lydkvalitet end idag.

Sludder. det var musikken og gruppen man var intr i.

>Idag er der ikke en levende sjæl der
>aner hvad HIFI kvalitet er for noget.

Sludder igen

> Dengang var HIFI i høj kurs.
Ja, men næsten ingen havede råd til det..

per

Fra : Max

Dato : 09-04-09 07:29

Hej Åge

> Hvad er da det for en omgang vrøvl. Det var netop dengang man var mere
> interesseret i lydkvalitet end idag. Idag er der ikke en levende sjæl

Jeg kan så konstatere at du ikke er Beatles fan i min bog.

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-09 11:44

> Jeg kan så konstatere at du ikke er Beatles fan i min bog.
>
> --
> Mvh Max

Jeg garanterer for at beatles Fans er kvalitetsbeviste angående lyd.

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 09-04-09 12:04

On Thu, 9 Apr 2009 12:44:23 +0200, Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk>
wrote:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

>Jeg garanterer for at beatles Fans er kvalitetsbeviste angående lyd.

Der er nu ikke nogen speciel god kvalitetslyd i beatles.

Lidt som Abba. endten kan man lide dem, eller også ikke, men
lydmessigt, råber jeg ikke hurra.

per

Fra : Max

Dato : 09-04-09 12:08

Hej Åge

> Jeg garanterer for at beatles Fans er kvalitetsbeviste angående lyd.

I mine øjne er dine garantier intet værd.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 12:51

> I mine øjne er dine garantier intet værd.
>
> --
> Mvh Max

Næeh der er sgu da hverken lydmæssig eller musikalsk værdi i de kassettebånd
Åge har købt på den lokale servicestation

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-09 13:20

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Næeh der er sgu da hverken lydmæssig eller musikalsk værdi i de
> kassettebånd
> Åge har købt på den lokale servicestation

jaja krutte og hans håndsvings-pladespiller
hehe

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-09 21:15

> Hej Åge

> I mine øjne er dine garantier intet værd.
>
> --
> Mvh Max

Det var da noget underligt noget, på den måde at nedvurdere Beatles-fans
kvalitetssans angående lyd. Hvad bygger du den antagelse på?

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 13-04-09 21:57

Hej Åge

> Det var da noget underligt noget, på den måde at nedvurdere
> Beatles-fans kvalitetssans angående lyd. Hvad bygger du den antagelse
> på?

Du fatter ikke sammenhængene, jeg nedgør dig.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-09 23:18

> Du fatter ikke sammenhængene, jeg nedgør dig.
>
> --
> Mvh Max

Nemlig. Der er ingen grund til at nedgøre os Beatles fans...vi har fat i en
god ende

Fra : Max

Dato : 14-04-09 17:36

Hej Allan

> Nemlig. Der er ingen grund til at nedgøre os Beatles fans...vi har
> fat i en god ende

Ja, og hvis jeg skulle vælge musik til et længervarende ophold
på en øde ø alene og kunne vælge mellem f.eks. alt Abba musik
på CD og et rigtig HiFi anlæg og alt Beatles musik på LP'er og en
gammel mono Philips rejsegramofon fra tredserne, ja så var jeg
ikke et sekundt i tvivl om at det blev dem fra havnebyen der blev
mit selskab i ensomheden.

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-09 20:34

> [...]
> gammel mono Philips rejsegramofon fra tredserne, ja så var jeg
> ikke et sekundt i tvivl om at det blev dem fra havnebyen der blev

Er der nogen der har en stak Beatles plader til max ?

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-09 22:39

> [...]
> gammel mono Philips rejsegramofon fra tredserne, ja så var jeg
> ikke et sekundt i tvivl om at det blev dem fra havnebyen der blev

Fuldkommen enig.
Og måtte man kun have en LP med blev det Sgt. Pepper...og var det begrænset
til en single Penny Lane/Strawberry Fields Forever

Fra : Max

Dato : 15-04-09 07:18

Hej Allan

> Og måtte man kun have en LP med blev det Sgt. Pepper...og var det
> begrænset til en single Penny Lane/Strawberry Fields Forever

Se der er jeg lidt mere i vildrede, men Sgt.Pepper er ikke noget dårligt
valg, men det hvide album kunne også kandidre. På single siden må jeg
med sorg erkende at jeg ikke kan få while my guitar gently weeps med,
den er jo ikke udgivet på det medie, så et alternativ kunne for mit ved-
kommende være We Can Work It Out/Day Tripper .

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-09 09:41

> [...]
> den er jo ikke udgivet på det medie, så et alternativ kunne for mit ved-
> kommende være We Can Work It Out/Day Tripper .

Ja omkring albums er der jo nogle stykker at vælge i mellem.
Sgt. Pepper
Revolver
Rubber Soul
The White Album
Men lad os bare vedtage, at vi kan tage det hele med

Fra : Max

Dato : 15-04-09 10:31

Hej Allan

> Men lad os bare vedtage, at vi kan tage det hele med

Ja, så bliver det en ren hyggetur :)

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-09 13:04

> Du fatter ikke sammenhængene, jeg nedgør dig.
> Mvh Max

Nej, du er svær at fatte.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-09 13:05

> Du fatter ikke sammenhængene, jeg nedgør dig.

> Mvh Max

Nårhhh ok. Bare det. Så er du altså bare en notorisk kværulant.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-04-09 13:28

Åge Halldorsson wrote:

> Jeg garanterer for at beatles Fans er kvalitetsbeviste angående lyd.

Den "garanti" er da noget fantastisk dumt noget at lukke ud.

Selvfølgelig er der kvalitetsbevidste folk blandt beatles fans, men der
er også det modsatte. Faktisk tror jeg de er lige så forskellige som
alle andre mennesker.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-04-09 15:07

Martin Bak wrote:
> Nogle galninge har brugt 4 år i Abbey Road studierne til at rense samtlige
> Beatles' indspilninger. Hele molevitten udkommer den 9. september.
>
> http://politiken.dk/kultur/article687123.ece

Det er da bare lækkert at nogen gider gøre det :)

> Personligt begriber jeg ikke hvem der kan have behov for en renset udgave.
> Jeg vil til enhver tid foretrække at høre Beatles-indspilninger som de var
> da d'herrer selv slap dem.

Nu tvivler jeg på at der er lavet om på noget af det som får folk til at
kunne lide Beatles' sange - FOlkene har jo blot sørget for at man kan
nyde musikken i en bedre kvalitet, som i mindre grad bærer præg af de
tekniske begrænsninger som man var underlagt i 60erne

Hvis jeg var dig ville jeg bare glæder mig over, at dine gamle plader
ikke ændrer sig, så du stadig kan høre dem som de altid har lydt... Jeg
er da spændt på at høre hvad man kan trykke frem fra 45 år gammelt materiale

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-04-09 15:07

Esben von Buchwald wrote:
> Jeg
> er da spændt på at høre hvad man kan trykke frem fra 45 år gammelt
> materiale

TRYLLE frem skal der stå

Fra : Armand

Dato : 06-06-09 11:15

Esben von Buchwald skrev:

> [...]
> ikke ændrer sig, så du stadig kan høre dem som de altid har lydt... Jeg
> er da spændt på at høre hvad man kan trykke frem fra 45 år gammelt

Jeg er ganske sikker på at subj. er følge af det arbejde George Martin
og ikke mindst hans søn gjorde i.f.m. Love-udgivelsen (á cirque de Soleil)!
I TV udseldelsen omkring Love-showet i Las Vegas udtalte Martin jr.:
Jeg havde forventet at få nogle 40 år gamle støvede knitrende
masterbånd, men det eneste der væltede ud af hovedtelefone var fire
20-åriges livslyst uden én eneste mislyd".
Men det er alligevel spændende hvor meget man har grebet ind i den
oprindelige lyd!
Personligt er jeg ganske fascineret over hvorledes det er lykkes at mixe
hele Love-albummet sammen ud fra numre med samme grundrytme!

--
Armand.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-09 22:31

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> Nogle galninge har brugt 4 år i Abbey Road studierne til at rense samtlige
> Beatles' indspilninger. Hele molevitten udkommer den 9. september.
>
> http://politiken.dk/kultur/article687123.ece

Det lyder godt.

> Personligt begriber jeg ikke hvem der kan have behov for en renset udgave.
> Jeg vil til enhver tid foretrække at høre Beatles-indspilninger som de var
> da d'herrer selv slap dem.

Men det er vel også det vi får. Vi får det som det var. De album BEATLES
indspillede blev jo ikke indspillet MED det skrat, som der er kommet
på pladerne gennem årene og som skyldes almindelig slidtage. Er det ikke
bare det man har fjernet? - Cd-erne bliver altså som det var UDEN skrat.
Svarer det ikke til at man også regelmæssigt tørrer støv af en reol fra
1963. Den blev jo heller ikke fremstilled MED støv liggende på reolen.
Hvis den skal se ud som da den blev fremstillet i 1963, skal støvet da
fjernes. Og på BEATLES-albummene skal slidtagen fjernes. Så bliver
det som det var da de blev indsåpillet i 1963-70
Er det ikke korrekt ?

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 08-04-09 23:10

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fjernes. Og på BEATLES-albummene skal slidtagen fjernes. Så bliver
> det som det var da de blev indsåpillet i 1963-70

Nej det er ikke det der er tale om. Hvis man bruger 4 år på at rense 12
plader plus det løse, så er det mere end en afstøvning.
Jeg er dog enig med dig i betragtningerne om HIFI og værdsættelsen af god
lyd. Nu om dage affinder mange sig med rystende ringe anlæg.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-09 00:24

> Jeg er dog enig med dig i betragtningerne om HIFI og værdsættelsen af god
> lyd. Nu om dage affinder mange sig med rystende ringe anlæg.

.....og må jeg i den forbindelse nævne DAB. En lille vits. En
lydkvalitetsforringelse på 80% på radiolyd, men folk er begejstrede. Det er
bare fremtiden.
HIFI-kvalitet er gammeldags. Nu kan man putte flere kanaler ind end der er
plads til om jeg så må sige. Hvorefter det hele sejler og nogle kanaler
bliver
sendt i mono, hvorefter vi er bombet lydkvalitetsmæssigt tilbage til før
1967 da stereoen blev indført. Og næsten tilbage til AM med lang- og
mellembølge.
Min dab-radio lyder skrækkelig i lydkvaliteten.

Hilsen Åge

Fra : .J.S...

Dato : 09-04-09 01:44

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> mellembølge.
> Min dab-radio lyder skrækkelig i lydkvaliteten.

Jeps, tragisk det er det.

Egentligt mener jeg ikke at gennemsnits forbrugerens værdsættelse af HIFI
har ændret sig ?
Hr og Fru norm har altid hørt musik på et pap anlæg, eller bare en
'transistor radio'.
Problemet er at man nu degraderer kvaliteten allerede ved udsendelsen, så
selv om man har et ordentligt anlæg så er der ikke noget at hente.
Potentielt er der mange flere som har råd til at godt anlæg i dag, og med
almindelig teknologisk fremgang burde lydkvaliteten også stige, det gør det
jo ekstra tragisk at det går den anden vej .-(

mvh/JS

Fra : Bruno

Dato : 09-04-09 02:24

..J.S... wrote:
> Problemet er at man nu degraderer kvaliteten allerede ved udsendelsen, så
> selv om man har et ordentligt anlæg så er der ikke noget at hente.

Egentlig, så passer det vel meget godt til eksempelvis Beatles. Der gør
anlægget heller ikke den store forskel

> Potentielt er der mange flere som har råd til at godt anlæg i dag, og med
> almindelig teknologisk fremgang burde lydkvaliteten også stige, det gør det
> jo ekstra tragisk at det går den anden vej .-(

Selv om mange anlæg i dag er ringe, så vil jeg faktisk mene at
gennemsnitslydkvaliteten er blevet kraftigt forbedret!

De fleste anlæg der er lige over discount niveau er meget bedre end
tilsvarende anlæg for 10 år siden, ser vi på transportabel lyd er
billedet endnu mere tydelig og rigtig mange har også fået bedre TV-lyd
takket være de mange 5.1 anlæg.

Dermed ikke sagt, at gennemsnits lydkvaliteten ikke kunne være meget
bedre. De fleste forbrugere er simpelthen tilfredse med "nogenl" hvis
bare prisen er lav og betjeningen er bekvem (herunder håndtering af
medier). Samtidig er der flere og flere udgivelser der er mixet efter at
musikken skal fange mest muligt, altså med brug af kompression og uden
hensyn til overstyrring

Det bedste vi kan håbe på er, at der er plads til os allesammen og
eksempelvis Blu ray skiverne giver mig håb.

Mvh
Bruno

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-09 11:56

"Bruno" <x@c.d> skrev i meddelelsen

> De fleste anlæg der er lige over discount niveau er meget bedre end
> tilsvarende anlæg for 10 år siden,

Det er muligt, men så var det også på bundskabsniveau for 10 år siden. Det
kunne kun gå frem? - det siger bare ikke meget fordi vi er hævet fra
bundskabsniveau til næsten-bundskabsniveau.
Prøv du lige at lytte til et anlæg som er dobbet så gammelt. Altså fra
80-erne. Et af de anlæg som man skulle have en kran for at kunne løfte. Da
var niveauet extremt højt. Øh, det var prisen godt nok også.
Det er meget meget tydeligt at høre forskel. Musikken var i den grad
fyldig. Grundig havde især ry for verdens bedste lyd. Jeg selv har et
Grundig minianlæg fra 1985. det kostede dengang 6.000 kr. Idag er det dæleme
penge værd, selv om det ikke var et af de største anlæg jeg købte. Og
cd-afspilleren virker forresten endnu. Og den var lige kommet frem dengang.
Men båndoptagenren har det ikke godt.
Jeg har forsøgt at få det skiftet ud. Men ingen radioforretning kan
tilbyde noget med lignende højkvalitetslyd. Jeg ved ikke hvor mange radiooer
jeg har testet i radiobutikker og supermarkeder. Jeg kan ikke finde noget
ordentligt.
det bedste man kan gøre er at finde et gammelt anlæg ved de månedlige
dødsbo-loppemarkeder. Der skal jeg love for at man kan finde guf. Et
super-BogO-anlæg der næsten koster gratis, hvis man bare gider fjerne det.

Hilsen Åge

Fra : Vidal

Dato : 12-04-09 22:56

..J.S... skrev:
> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Hr og Fru norm har altid hørt musik på et pap anlæg, eller bare en
> 'transistor radio'.

Ja, sådan hørte de fleste Beatles i 60'erne.

Både DAB og mp3 er et fremskridt i forhold til
det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-09 00:01

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Både DAB og mp3 er et fremskridt

> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Fremskridt. Ja i teknologi, men saft suseme ikke i lydkvalitet. Lydmæssigt
havde man fremragende anlæg i 60-erne, i forhold til idag.
Det er gået den modsatte vej.

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 13-04-09 14:44

Hej Åge

> Fremskridt. Ja i teknologi, men saft suseme ikke i lydkvalitet.
> Lydmæssigt havde man fremragende anlæg i 60-erne, i forhold til idag.
> Det er gået den modsatte vej.

Du snakker om at huske i en anden tråd, så prøv lige at huske om
igen. Man havde ikke almindeligvis anlæg i tredserne der kunne
hamle op med den kvalitet der kom frem i halvfjerdserne. Mange
havde store dyre anlæg i tredserne, men det eneste de kunne var
at spille højt, vellyd var der ikke meget af.

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-09 16:22

> Du snakker om at huske i en anden tråd,

Det er vel også meget praktisk og almindelig brugt

> så prøv lige at huske om igen. Man havde ikke almindeligvis anlæg i
> tredserne der kunne
> hamle op med den kvalitet der kom frem i halvfjerdserne.

Tredserne eller halfjerserne. Det kan godt være. Men i firserne gik det i
hvert fald rivende galt. Da var det lydkvaliteten begyndte at styrtdykke. Og
idag. Du godeste. Idag vil enhver lyd-sagkyndig sige at lydkvaliteten er
meget forringet. behøves jeg nævnme DAB og sån.
Som du kan læse er der også en anden her i tråden der skriver noget
lignende. Jeg synes lydforringelsen er meget tydelig at høre i disse år,
hvis man lytter efter. I forhold til et hifi-anlæg som er mange år gammelt
er lydforringelsen katastofal.

Hilsen Åge

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-04-09 09:45

On Sun, 12 Apr 2009 23:56:17 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Ja, sådan hørte de fleste Beatles i 60'erne.
>
>Både DAB og mp3 er et fremskridt i forhold til
>det.
Det har du altså ikke ret i.
Det har kun den fordel det fylder mindre, men det dræber altså
musikken.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-04-09 17:38

Poul Erik Lindaa wrote:

> Det har du altså ikke ret i.
> Det har kun den fordel det fylder mindre, men det dræber altså
> musikken.

Det er jo vidt forskellige ting vi sammenligner

én ting er den hardware som frembringer lyden (dvs højttalere og
forstærker), noget andet den metode som er brugt når lyden lagres,
overføres.

Og JA der er DAB og MP3 ikke på højde med CD og vinyl - men kan man høre
forskel ud af en standard transistorradio? Nej!

Det kræver et ordentligt anlæg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-04-09 21:11

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Og JA der er DAB og MP3 ikke på højde med CD og vinyl - men kan man høre
> forskel ud af en standard transistorradio? Nej!

Men det eneste som er relevant for musiknydelsen, er jo alts¨den lyd man kan
høre, når man stiller sig hen foran anlæget.

Fra : Vidal

Dato : 14-04-09 12:45

Poul Erik Lindaa skrev:

> Det har du altså ikke ret i.
> Det har kun den fordel det fylder mindre, men det dræber altså
> musikken.

I forhold til en transistorradio fra 60'erne?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-04-09 10:05

Åge Halldorsson wrote:

> ....og må jeg i den forbindelse nævne DAB. En lille vits. En
> lydkvalitetsforringelse på 80% på radiolyd, men folk er begejstrede. Det
> er bare fremtiden.

Jeg tror at mediet radio er noget som de færreste bruger til at sidde
foran super-anlægget og høre musik i super kvalitet. De fleste som hører
radio, laver noget andet imens og har en lille ghettoblaster stående
eller hører det i bilen osv. - altså som baggrundsstøj. Og i den
sammenhæng giver det mening at have en større mængde kanaler at vælge
imellem på bekostning af en smule lydkvalitet.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 00:39

> Nej det er ikke det der er tale om. Hvis man bruger 4 år på at rense 12
> plader plus det løse, så er det mere end en afstøvning.

Noget de nok skulle have gjort første gang de udkom på CD...men igen så
tjener de kassen endnu engang.
Men der er selvsagt også meget spin i den udmelding, så meget tid og energi
har der næppe være gået til med, at filtrere tingene og evt. remixe dem.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-09 11:57

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

remixe dem.

YRDHK.....

Fra : Max

Dato : 09-04-09 12:10

Hej Allan

> Noget de nok skulle have gjort første gang de udkom på CD...men igen
> så tjener de kassen endnu engang.

Der undre det mig så til gengæld at Love Songs aldrig er blevet
genudgivet på CD, alt ander er da lavet.

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 09-04-09 12:18

> Hej Allan

> Der undre det mig så til gengæld at Love Songs aldrig er blevet
> genudgivet på CD, alt ander er da lavet.

Den der brune dobbelt-lp med guldtryk? Den har jeg altid haft mistænkt for
at være, om ikke pirateri, så dog noget som nogen "uden for kredsen" har
sammensat og publiceret. Mit eget eksemplar har fejl i rillerne yderst på
begge plader, og bærer præg af at være en discount-presning.
Jeg har aldrig undersøgt om min mistanke holder vand, dog.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 09-04-09 12:30

Hej Martin

> Jeg har aldrig undersøgt om min mistanke holder vand, dog.

Pirateri er det nu ikke, men du har ret i at det er et album som
slet ikke har fået den omtale som f.eks. det blå og det røde album
har fået gennem tiderne.

http://en.wikipedia.org/wiki/Love_Songs_(The_Beatles_album)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 12:53

> Der undre det mig så til gengæld at Love Songs aldrig er blevet
> genudgivet på CD, alt ander er da lavet.
>
> --
> Mvh Max

Tjah de har vel koncentreret sig om de originale albums + den blå og røde
opsamling osv.
Love songs var jo blot endnu en repackage for at tjene penge.

Fra : Max

Dato : 09-04-09 15:42

Hej Allan

> Tjah de har vel koncentreret sig om de originale albums + den blå og
> røde opsamling osv.

Hvorfor egentlig det blå og røde, de udkom jo også flere
år efter ophør.

> Love songs var jo blot endnu en repackage for at tjene penge.

Måske, men den kom på et tidspunkt hvor der ikke var penge
i Beatles og blev vel aldrig nogen suces.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 18:59

> Måske, men den kom på et tidspunkt hvor der ikke var penge
> i Beatles og blev vel aldrig nogen suces.
>
> --
Ja du har ret. Efter Beatles-forhold blev den ikke den store
succes...højeste placering i UK nr. 7.

Fra : Rado

Dato : 16-04-09 12:08

On Wed, 8 Apr 2009 23:31:26 +0200, Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk>
wrote:

>"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

>Det lyder godt.

Det skulle det da også gerne hvis lyden er blevet forbedret...

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda