Musikanbefalinger på nettet
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 08-04-09 07:42

Tidligere har jeg med stor fornøjelse fornyet min noget arkaiske
musiksamling ved at lytte og læse anbefalinger hos dr.dk.Men inden for det
sidste år har de forynget deres hjemmeside, så den i den grad tiltaler mine
børn, mens jeg til gengæld overhovedet ikke kan finde anbefalinger eller
anmeldelser af jazz og klassisk.

Hvor finder jeg anmeldelser af nye album i genrerne klassisk og jazz - helst
forsynet med et enkelt stjernesystem, så man ikke skal læse tre skærme og
finde ud af at skiven aldrig skulle have været udgivet?!

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-04-09 18:12

On Wed, 8 Apr 2009 08:42:22 +0200, "3140 Abildgaard"
<FJERNbjorgheim@mail.dk> wrote:

>Hvor finder jeg anmeldelser af nye album i genrerne klassisk og jazz - helst
>forsynet med et enkelt stjernesystem, så man ikke skal læse tre skærme og
>finde ud af at skiven aldrig skulle have været udgivet?!

Jeg synes http://www.allaboutjazz.com/ er et fremragende site. Hvis du
bruger forummer i ny og næ er deres forum også glimrende.

Hvis du søger anbefalinger så prøv at kigge her:
http://forums.allaboutjazz.com/forumdisplay.php?f=11

Specielt første sticky tråd i forummet ("Top Tens") har jeg tit opsøgt
for at finde noget nyt

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 14-04-09 20:50

Thomas Jespersen wrote:

> [...]
> http://forums.allaboutjazz.com/forumdisplay.php?f=11
>
> Specielt første sticky tråd i forummet ("Top Tens") har jeg tit opsøgt

Vældig inspirerende. Takker!

Fra : Morten Guldager

Dato : 13-04-09 18:27

2009-04-08 3140 Abildgaard wrote
> [...]
> børn, mens jeg til gengæld overhovedet ikke kan finde anbefalinger eller

Ved Hulda! Er du holdt helt op med at høre rock? Det var en skam. Og så burde
du da ta' og banke lidt musikalsk forståelse ind i de unger der.

/Morten

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 14-04-09 20:50

Morten Guldager wrote:
> 2009-04-08 3140 Abildgaard wrote
>
> Ved Hulda! Er du holdt helt op med at høre rock? Det var en skam. Og
> så burde du da ta' og banke lidt musikalsk forståelse ind i de unger
> der.

Prøver stadig at blive voksen der. Jazz og klassisk dulmer desuden mine
arbejds- og tenegerfremkaldte aggressioner. . .