N6210 og Infrarød port
Fra : Shaft

Dato : 30-07-01 17:42

kan man tilslutte en nokia 6210 til computeren men den infrarød port?
hvis hvad skal man bruge til computeren og hvor kan man købe det?

Hilsen Shaft

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-07-01 18:24

"Shaft" <danny@post4700.dk> wrote in message
> kan man tilslutte en nokia 6210 til computeren men den infrarød port?

Ja.

> hvis hvad skal man bruge til computeren

En infrarød port.

> og hvor kan man købe det?

Der hvor du plejer at købe dit udstyr. :)

Jeg tror vist det normale er, at man køber en IR-port specielt til
bundkortet. Alle de bundkort jeg har kigget på (ikke særligt mange) har et
stik til det.
Men der fås også andre mere standard løsninger, jeg mener man kan få både
til PCI, seriel-port og USB.

Priserne ligger vist på kr. 400,- og opefter, men det er lang tid siden jeg
tjekkede markedet.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : --==JKADK==--

Dato : 30-07-01 21:28

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> [...]
til
> bundkortet. Alle de bundkort jeg har kigget på (ikke særligt

Og sidste jeg købte sådan en kostede den ca. 150 ,-

Fra : Shaft

Dato : 31-07-01 11:51

Kan man endelige bruge den infrarøde port til det samme som et datakabel?

logo-ringetoner-billedbeskeder

Hilsen Shaft

Fra : --==JKADK==--

Dato : 01-08-01 14:00

> Kan man endelige bruge den infrarøde port til det samme som et datakabel?
>
> logo-ringetoner-billedbeskeder
>
> Hilsen Shaft

Jeg ved det faktisk ikke .. den irda jeg købte er gået i stykker for længe
siden og idag bruger jeg et kabel, men såvidt jeg kan overskue afhænger det
helt af softwaren du vil uploade med, kan den connecte via en irda skulle
deringen problemer være.