Meget små plasticbeholdere, hvor?
Fra : peter

Dato : 07-04-09 03:44

Hej

Jeg søger nogle meget små plasticbeholdere, til f.eks. en æggeblomme,
hviden fra et æg, saften fra en halv citron osv. Nogle der ved, hvor
så små plasticbeholdere, der er egnet til frysning, kan købes? Jeg bor
i København...

Mvh og på forhånd tak for svarene!

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 11:51

Tupperware har nogle minibægre, som er udmærkede.
Men så skal du jo have fat i en sælger...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-04-09 12:08

"Firstname Lastname" <None> wrote in news:49db3025$0$15876
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Tupperware har nogle minibægre, som er udmærkede.
> Men så skal du jo have fat i en sælger...

Bare til orientering, så kan produkterne købes/bestilles rundt omkring ved
demonstrationer i centre m.m. Se datoer og steder her:

http://www.tupperware.dk/Denmark/downloads/Idropa.pdf

Fra : Marianne

Dato : 07-04-09 13:33

> [...]
hviden fra et æg, saften fra en halv citron osv. Nogle der ved, hvor
så små plasticbeholdere, der er egnet til frysning, kan købes? Jeg bor

Spejdersport er normalt leveringsdygtig i sådan noget også.

mvh
Marianne

Fra : Max

Dato : 07-04-09 13:50

Hej peter

> så små plasticbeholdere, der er egnet til frysning, kan købes? Jeg bor
> i København...

Har du adgang til Metro ?

--
Mvh Max

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-04-09 15:26

In news:f669b11d-4a9c-4470-9772-b3ead3de9abc@o11g2000yql.googlegroups.com,
peter <peter900000@hotmail.com> typed:
> [...]
> hviden fra et æg, saften fra en halv citron osv. Nogle der ved, hvor
> så små plasticbeholdere, der er egnet til frysning, kan købes? Jeg bor

Jeg har idag i Netto købt 24 fryser-egnede bokse for 48,- kr. Der er
ihvertfald 7-8 stykker af dem der er egnet til det formål du efterlyser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Susanne

Dato : 17-04-09 19:50

"Tove Krieger" skrev
> Jeg har idag i Netto købt 24 fryser-egnede bokse for 48,- kr. Der er
> ihvertfald 7-8 stykker af dem der er egnet til det formål du efterlyser.

> [...]

Må jeg spørge hvor meget disse 7-8 beholdere kan rumme? Jeg er ligesom
spørgeren på jagt efter små plastikbeholdere der kan indeholde i nærheden af
hhv. 0,5 og 1 dl. men til at medbringe dressing, rosiner, solsikkekerner
osv. til madpakken, så de skal være tætsluttende og kunne holde tæt når de
ligger og roder frem og tilbage i en taske, samt kunne genbruges, altså være
i noget ordentligt solidt plastik.
Mvh.
Susanne.

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-04-09 14:27

In news:gsaj0n$hom$1@newsbin.cybercity.dk,
Susanne <klmn2000@hotmail.com> typed:
> [...]
> kunne holde tæt når de ligger og roder frem og tilbage i en taske,
> samt kunne genbruges, altså være i noget ordentligt solidt plastik.

Det er et godt spørgsmål, for nu har jeg selvfølgelig smidt emballagen ud,
hvor størrelserne stod. Jeg kan dog huske, at de små gik fra 0,10 dl. til
0,15 dl. Der er flere der rummer 0,25 dl.

Det er ihvertfald en god kvalitet plastic, og lågene er tætsluttende. Jeg
havde dog mest brug for lidt større beholdere, og dem er der ikke så mange
af. Der er vel 6-7 mellemstore og store imellem, men jeg synes at prisen er
rimelig alligevel. Jeg har da haft flere af de små i brug til diverse
smårester.

Det var i sidste uge, men de har sikkert nogle tilbage endnu. De er klare
med mørkeblå låg og ganske pæne.

Fra : Susanne

Dato : 24-04-09 09:36

"Tove Krieger" skrev
>"..." de små gik fra 0,10 dl. til 0,15 dl. Der er flere der rummer 0,25 dl.
>"..."

Det var godt nok småt - altså hvis de mindste rummer ca. 2 teskefulde! Jeg
har aldrig set beholdere i de gængse supermarkeder der har været mindre end
ca 2 dl. (Curver som de ofte har som spotvare i Fakta), men jeg må da huske
at kigge i Netto næste gang.
Tak for hjælpen.
Mvh.
Susanne.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-09 19:40

In news:gsrtlv$m3g$1@newsbin.cybercity.dk,
> [...]
> der har været mindre end ca 2 dl. (Curver som de ofte har som
> spotvare i Fakta), men jeg må da huske at kigge i Netto næste gang.

Jeg tog lige et par billeder. De 3 helt firkantede bokse (oven på de
aflange) midt i billedet rummer ½ l. hver, og de tre små helt ude til højre
rummer 1 dl., så kan du måske forestille dig størrelsen på de andre. Jeg fik
desværre forregnet mig lidt da jeg oplyste størrelsen første gang.

http://picasaweb.google.dk/minimis33/Temp?authkey=Gv1sRgCPmDr5bigrfkOQ&feat=directlink-- Venlig hilsen Tove Beware of people who dislike cats

Fra : Susanne

Dato : 24-04-09 20:14

"Tove Krieger" skrev
> [...]
> Jeg fik desværre forregnet mig lidt da jeg oplyste størrelsen første gang.

Jamen tusind tak for din hjælp De 3 mindste beholdere vil sikkert være
fine til mit behov, også selv om de indeholder 1 dl. De 3 flade lige ved
siden af ser også ud til at have et lille rumindhold.
Igen, tak for hjælpen.

Mvh.
Susanne.

Fra : Susanne

Dato : 09-05-09 13:53

"Tove Krieger" >
> Jeg tog lige et par billeder.
"..."
> http://picasaweb.google.dk/minimis33/Temp?authkey=Gv1sRgCPmDr5bigrfkOQ&feat=directlink--
> Venlig hilsen Tove

Hvis der er nogen der ved om de stadig har disse plastbokse tilbage i nogle
Netto-butikker må de meget gerne skrive her hvor (og hvis det er på Fyn
eller i Nordsjælland/Kbh er der også en mulighed for at jeg kan komme
forbi.) Jeg har forgæves forsøgt i nær sagt alle de Netto-butikker jeg er
kommet forbi i de sidste to uger...
På forhånd tak.

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-05-09 10:35

In news:gu3uc1$30d5$1@newsbin.cybercity.dk,
> [...]
> jeg kan komme forbi.) Jeg har forgæves forsøgt i nær sagt alle de
> Netto-butikker jeg er kommet forbi i de sidste to uger...

Jeg købte mine i Netto i Jyderup, men det ser heller ikke ud til at de har
flere af dem. Er meget glad for mine og bruger dem hver dag, også til at
fryse madvarer ned i.

Der er mange af de såkaldte discountbutikker der jævnligt har lignende bokse
på tilbud, bl.a. Lidl. Du kan eventuelt kigge på deres tilbudsaviser på
nettet.

Fra : Intet Navn

Dato : 07-04-09 16:27

> [...]
> hviden fra et æg, saften fra en halv citron osv. Nogle der ved, hvor
> så små plasticbeholdere, der er egnet til frysning, kan købes? Jeg bor

Matas har en del forskellige små beholdere i halvblød plastic til
rejsebrug (shampoo, creme osv.) - men om de er egnede til
fødevarer/frysning, det ved jeg ikke...

/c

Fra : peter

Dato : 08-04-09 02:08

> Har du adgang til Metro ?
>
> --
> Mvh Max

Hvis det er butikken Metro, så nej. Men har da adgang til
transportmidlet af samme navn....

Fra : peter

Dato : 08-04-09 02:08

On 7 Apr., 11:43, peter <peter900...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> hviden fra et æg, saften fra en halv citron osv. Nogle der ved, hvor
> så små plasticbeholdere, der er egnet til frysning, kan købes? Jeg bor

Mange tak for svarene!