BG Netbørs / Køb af obligationer
Fra : Alf Pedersen

Dato : 30-07-01 17:01

Ordre afgivet via. BG Netbørs Fredag den.27/7 kl. 16.10. kr. XXXXXX , i
4% skibe 2009 , gennemsnitshandel . Limit Max. kurs 90,00.

Jeg ser her Mandag den. 30/7 kl.17.00, at ordren ikke er afviklet og
spørger så, hvorfor ikke ?. Er der nogen her der kan give en forklaring på
dette, inden jeg "overfalder" BG Bank

Det er selvfølgelig ok at købet / afregningen ikke skete den. 27/7, men
burde de så ikke være købt / afregnet den. efterfølgende børsdag den. 30/7
?.

Jeg kan se på Børsens "Obligationskurser " at der i dette papir er handlet
for mere kr. 1,5 mil. den. 30/7
med en max. kurs på 89,92, og et gennemsnit på 89,89. Tæt på min. limit, men
dog under.

Venlig hilsen

Alf Pedersen

Fra : Anders Andersen

Dato : 09-08-01 20:50

Der kan være flere årsager.

1: Der er kurstillæg ved lim. handler.
2: 1,5 mio kr er ikke meget i handel, Index bliver ikke handlet i betydelig
grad, hvorfor det ikke er sikkert, at BG kan skaffe dem.

AndersAndersen

Alf Pedersen <asp@private.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b658676$0$31246$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...