Screenshot af dialup opsætning i OSX..?
Fra : Lars H. Fischer

Dato : 30-07-01 16:49

Hej Alle

Er der nogen herude, som kan tage nogle screenshots af de kontrolpaneler
eller opsætningssteder i OSX, når man skal lave en dialup forbindelse
via modem?

Jeg sidder desværre ikke med en Mac, der kan kører OSX -((
Bare send dem pr. email.

Takker på forhånd til den der gider ofre lidt tid...

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-07-01 21:44

Lars H. Fischer <newsgroup@nospam.dk> wrote:

> [...]
> Bare send dem pr. email.
>
> Takker på forhånd til den der gider ofre lidt tid...

Har kun engelsk OS X. Kan du bruge det?

--
René

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 31-07-01 19:42

"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> skrev i en meddelelse

> Har kun engelsk OS X. Kan du bruge det?

Det kan det sagtens, jeg skal bare se hvordan det ser ud Så hvis du
kan lave nogle screenshots ville jeg være taknemmelig...

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-07-01 22:46

> [...]

> Det kan det sagtens, jeg skal bare se hvordan det ser ud Så hvis du
> kan lave nogle screenshots ville jeg være taknemmelig...

OK, så skal jeg bare bruge en mail-adresse. Du kan evt. maile din
adresse til mig, hvis du ikke vil ud med den i usenet (min virker).

--
René