Priser Kroatien
Fra : solitum.smalby@gmail~

Dato : 16-04-09 13:49

Jeg er bosiddende hernede og har lavet en lille pris guide, som jeg
håber kan kan give en ide om hvad det koster at holde ferie hernede.

http://www.feriekroatien.dk/2009/04/priser-i-kroatien/

Mvh

Morten

Fra : bosol

Dato : 16-04-09 14:49

On 16 Apr., 22:48, "solitum.sma...@gmail.com"
<solitum.sma...@gmail.com> wrote:
> Jeg er bosiddende hernede og har lavet en lille pris guide, som jeg
> håber kan kan give en ide om hvad det koster at holde ferie hernede.

> [...]

Folk spørger altid om priser. Der siger jeg - tag lige så mange penge
med som du har tænkt dig at bruge i Danmark pr. dag gange dage.
Skriv op i en lommebog, hvad I køber dagligt tæl sammen. Hvis I har
brugt for mange penge den dag, skal der spares de næste dage og hvis I
har brugt for lidt, er der penge tilovers til gaver til at tage med
hjem eller til at spise lidt dyrere næste dag eks Chauteaubriand med
en god flaske vin til.

Fra : solitum.smalby@gmail~

Dato : 17-04-09 04:04

Det lyder som en rigtig god strategi :)

Fra : jan@komarna.dk

Dato : 19-04-09 04:05

On 16 Apr., 21:48, "solitum.sma...@gmail.com"
<solitum.sma...@gmail.com> wrote:
> Jeg er bosiddende hernede og har lavet en lille pris guide, som jeg
> håber kan kan give en ide om hvad det koster at holde ferie hernede.

> [...]

Det er en rigtigt god liste. Tak for det.
Jeg genkender priserne fra "mit" område i det sydlige Dalmatien.
http://www.komarna.dk/
Hotelpriserne er nok højere i Dubrovnik og Split, og passer bedre på
de store byer.
De fleste private udlejere har fast pris på lejlighederne - altså ikke
pris per person.
Priserne er typisk 50-70 Euro for en lejlighed med et soveværelse og
70-110 Euro med to soveværelser.
Og lige som med alt andet - så kan man nogenlunde regne med, at de
dyre er de bedste.

vh, Jan