Flytning af mail på bærbar
Fra : Henrik Bjerre Sørens~

Dato : 30-07-01 14:10

Hej
Er der nogen kvikke hoveder der har et tip til hvordan jeg nemt får mine
mail med hjem på den bærbare, som til dagligt er koblet op på E: drevet på
vores netværk, hvor mail filerne jo så ligger ?
Og hvordan skifter jeg drevet til c: ?

Jeg har windows 2000 / Windows 98.2 og outlook 2000

M.v.h. Henrik

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-07-01 14:18

"Henrik Bjerre Sørensen" <hbs@pharma-vinci.dk> wrote in

> [...]
> Og hvordan skifter jeg drevet til c: ?
>
> Jeg har windows 2000 / Windows 98.2 og outlook 2000

Kopier den .pst-fil, der ligger på din server ned på din egen HD og kør for
fremtiden dine mails derfra. Bed så din sysadm på arbejdet om, at din lokale
..pst-fil inkluderes i jeres backup-program/script, så der dagligt hentes en
backup af dine emails.

--
.... der søger lejlighed fremleje/leje i Københavnsområdet. Max. kr. 3500 om
måneden alt inklusive.

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk