Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Informative podcasts vedr. Nikon DSLR
Fra : Per Falkjær

Dato : 15-04-09 22:04

Hvis man har Nikon udstyr, kan jeg anbefale at abonnere på disse video
podcasts, som man nemt får fat i gennen iTunes:

Det hedder: D-Town TV
The Weekly Show for Nikon DSLR Users

Det er erfarne Photoshop og Lightroom folk: DTown TV is a weekly show
brought to you by Scott Kelby and Matt Kloskowski.

Indtil nu har de dækket en del udstyr, og specielt CLS flash systemet på
en meget effektiv måde.

mvh - Per
PS: Det er sådan noget materiale, der er genialt til en iPod Touch eller
iPhone, men det er ikke noget problem at se den i iTunes.

Fra :    ab©

Dato : 16-04-09 10:41

"Per Falkjær" <pefa_FJERN@.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man har Nikon udstyr, kan jeg anbefale at abonnere på disse video
> podcasts, som man nemt får fat i gennen iTunes:

Har man også mulighed for at se klippene, hvis man ikke kunne drømme om at
købe nog I-noget-som-helst og betragter iTunes som spam-port ?

ab©

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-09 16:20

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Har man også mulighed for at se klippene, hvis man ikke kunne drømme om at
> købe nog I-noget-som-helst og betragter iTunes som spam-port ?

Gå ind her:
http://www.dtowntv.com/