Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Geotagging
Fra : kvist72@gmail.com

Dato : 15-04-09 03:38

Hej.

Tror mit indlæg høre mere hjemme her end i billedsnak.

Når jeg tager billeder med min telefon, så kan den indlægge
kordinater. Men hvordan laver jeg et Google-Maps-kort hvor jeg viser
hvor billederne er, f.eks. fra en ferie?

Fra : Hans Kruse

Dato : 15-04-09 11:01

<kvist72@gmail.com> wrote in message
[...]

__________________________

Det hører absolut hjemme her i denne gruppe.

--
Med venlig hilsen/Kind regards,
Hans Kruse www.hanskrusephotography.com, www.hanskruse.com

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 15-04-09 16:10

kvist72@gmail.com skrev:
> [...]
> kordinater. Men hvordan laver jeg et Google-Maps-kort hvor jeg viser
> hvor billederne er, f.eks. fra en ferie?

Hvis billederne er geo-taggede så kan BreezeBrowser lave et galleri med
tilhørende Google Maps-kort, se mit eksempel
<http://kkjen.dk/foto/Geo/>. Man kan selv tilrette skabelonerne til
galleriet, hvis der ønskes logoer, andre farver o.l.

Se også <http://www.breezesys.com/BreezeBrowser/index.htm> og eksemplet
her <http://www.breezesys.com/maps/>.

--
Vh Kurt