HJÆLP - datoer væk
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 30-07-01 11:44

Hjælp - Norton Utilities ændrede alle mine 20000 filers datoer til d 6/2 40.
Hvordan kan jeg genskabe de rigtige oprettelses- og ændringsdatoer???

Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til
clausj@post8.tele.dk. Claus Jørgensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-07-01 11:49

Claus Jørgensen <clausj@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> Hvordan kan jeg genskabe de rigtige oprettelses- og ændringsdatoer???
>
> Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til

Et par (måske primitive) forslag:
Gå ind i kontrolpanelet "dato og tid". Har Norton også "pillet" her?
Hvis det er tilfældet, hjælper det måske hvis du stiller det rigtigt.
Eller hvad med at prøve at ændre indstillingerne i dato og tid til et
eller andet tilfældigt, genstarte og derpå indstille det rigtigt.
Det var hvad jeg ville prøve ...

v.h.
Martin

Fra : Jesper

Dato : 30-07-01 12:22

> [...]

> Hvordan kan jeg genskabe de rigtige oprettelses- og ændringsdatoer???
>
> Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til

Du benytter dig af Doktores Undo funktion (Du har vel gemt undo filen?)
--
Jesper.