Sætte filer fra newsgroups sammen
Fra : Per Madsen

Dato : 30-07-01 11:47

Hej

En af mine venner postede en mp3 fil til mig i dk.binaer.musik. Filen er
delt op i 10 stykker. Hvordan sætter jeg dem sammen?

Mvh.

Per

Fra : Per Madsen

Dato : 30-07-01 12:07

in article B78AF99B.16735%permand@private.dk, Per Madsen at
permand@private.dk wrote on 30/07/01 11:46:

> [...]
>
> En af mine venner postede en mp3 fil til mig i dk.binaer.musik. Filen er
> delt op i 10 stykker. Hvordan sætter jeg dem sammen?

Glemte at skrive, at flere af filerne bliver til en masse uforståelig
bogstaver og tegn, når jeg downloader dem.

Per

Fra : Jesper

Dato : 30-07-01 12:43

Per Madsen <permand@private.dk> wrote:

> in article B78AF99B.16735%permand@private.dk, Per Madsen at

> Glemte at skrive, at flere af filerne bliver til en masse uforståelig
> bogstaver og tegn, når jeg downloader dem.
>
> Per

Hej Per.

Filerne er ASCII kodet og den absolut nemmeste måde at få den ned og
afkodet på er at få fat på YA Newswatcher 5 (Gratis) hvori du markérer
emnerne til download to taster Ævle + B, så kan du ellers læne dig
tilbage og vente på at MP3 filerne bliver downloaded afkodedet og
sammenføjet.
--
Jesper.

Fra : Per Madsen

Dato : 30-07-01 16:21

in article 1exd1vt.1wmexyc11dq66kN%triton@titancity.com, Jesper at
triton@titancity.com wrote on 30/07/01 12:43:

> [...]
> emnerne til download to taster Ævle + B, så kan du ellers læne dig
> tilbage og vente på at MP3 filerne bliver downloaded afkodedet og

Ok, det prøver jeg. Tak for hjælpen!!

Per

Fra : walther

Dato : 30-07-01 16:44

In article <B78B39D4.1690E%permand@private.dk>, Per Madsen
<permand@private.dk> wrote:

> in article 1exd1vt.1wmexyc11dq66kN%triton@titancity.com, Jesper at

> Ok, det prøver jeg. Tak for hjælpen!!

YA-Newswatcher virker ikke altid, men jeg har aldrig haft problemer med
Hogwasher (shareware ikke freeware som YAN).

mvh,
walther

Fra : Jesper

Dato : 30-07-01 18:25

walther <walther_hansen@hotmail.com> wrote:

> YA-Newswatcher virker ikke altid, men jeg har aldrig haft problemer med
> Hogwasher (shareware ikke freeware som YAN).

Tja Walter..jeg har ikke problemer med den...og så behøver man ikke at
hive mulvarpeskindet frem for at købe Grisevasken til $49, rent faktisk
skriger mulvarpeskindet som en stukken gris når den hører prisen!
--
Jesper.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-07-01 17:27

Per Madsen <permand@private.dk> wrote:

> En af mine venner postede en mp3 fil til mig i dk.binaer.musik. Filen er
> delt op i 10 stykker. Hvordan sætter jeg dem sammen?

brug macsoup, marker alle indlægene, gem dem som text. drop text filen
på StuffitExpander.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed