Router spørgsmål
Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 21-04-09 17:04

Nogen der kan anbefale en router.
WAN / LAN +50 mbit

Gerne noget købehaløjsa ala netgear, cisco etc . . .

mvh
Niels Pedersen

Fra : Sørensen

Dato : 23-04-09 03:08

"QBIC > skrev ...
> Nogen der kan anbefale en router.
> WAN / LAN +50 mbit
>
> Gerne noget købehaløjsa ala netgear, cisco etc . . .

Har lige købt en Trendnet TEW-633GR det gav 30% mere thrugput end
den gamle router, og den køre rigtigt fint med god rækkevidde.

En venlig sjæl på denne gruppe smed et link hvor jeg kunne
sammenligne diverse routere men det kan jeg desværre ikke huske
mere.

Jeg er ikke den store "haj" men hvis du skal over 50 mb. så skal
det vel være en gigabit-router.

vh.Sørensen

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-09 15:48

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> Jeg er ikke den store "haj" men hvis du skal over 50 mb. så skal
> det vel være en gigabit-router.

Hvorfor ? en ordenlig 100Mb router har da et throughput på næsten 100Mb.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 24-04-09 20:30

Hvilken en hentyder du til ?
Hvilken en har 100 mbit gennemgang ?

/ Niels

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-09 08:06

"QBIC [6400] - Niels Pedersen" <niels@ringparken.dk> wrote in message
> Hvilken en hentyder du til ?
> Hvilken en har 100 mbit gennemgang ?

Du antyder der kun er EN der kan, som du kan se i linket her
http://soho.hardware-firewall.info/ er der en del der kommer tæt på
100Mb, men 100% throughput vil du næppe finde.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Jens Fallesen

Dato : 25-04-09 08:56

N_B_DK wrote:

> Du antyder der kun er EN der kan, som du kan se i linket her
> http://soho.hardware-firewall.info/ er der en del der kommer tæt på
> 100Mb, men 100% throughput vil du næppe finde.

Et hurtigt kig på listen afslører, at den langt fra er up to date. Jeg
fandt i hvert fald 2–3 produkter, der i dag er blevet aflyst af nye og
bedre fra samme leverandør.

--
Jens