Kan man lave en trådløs bro?
Fra : Søren Blom

Dato : 10-04-09 14:30

Siuationen er den. At i rum A der skal der står en router fra Fullrate
(Wireless udgaven), til den router skal der være to enheder på, som skal
være kabel forbundet til routeren i rum A. I rum C skal der være to andre
enheder, hvor den ene gerne skal være kabel forbundet med routeren, men Rum
B som lægger imellem rum A og C er et køkken og noget upraktisk at trække
kabel igemmen, så jeg tænkte på, kan man lave en trådsløs bro fra en router
til en accespoint der står i Rum C og så de enheder der skal
kabelforbindelse i rum C, kan kables til accespointet i rum C?

Hvilken accespoint ellers andet skal man købe, jeg kender ikke ret meget til
andet end Zyxel og Linksys produkter.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Søren Blom

Dato : 10-04-09 14:32

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev

> Hvilken accespoint ellers andet skal man købe, jeg kender ikke ret meget
> til andet end Zyxel og Linksys produkter.

og spørgsmålet skulle jo være stillet i Trådløsgruppen, så der skrider jeg
hen