Wireless router langsom
Fra : Jørgen Kærsgaard

Dato : 07-04-09 19:30

Hej

Min nyerhvervede Zyxel NBG-420N router lukker ikke min 20M linie igennem. En
hastighedsmåling fra min MACBOOK ligger fra 6Mb og nedefter. Det samme gør
min IBM T40. Hvad kan det skyldes? Den stationære som er koblet direkte til
routeren kører fint.

VH
Jørgen

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-04-09 21:20

Jørgen Kærsgaard wrote:

> [...]
> igennem. En hastighedsmåling fra min MACBOOK ligger fra 6Mb og nedefter.
> Det samme gør min IBM T40. Hvad kan det skyldes? Den stationære som er

Der er ingen garantier for hastigheden på dit trådløse netværk (jeg
antager at "direkte" betyder med netværkskabel til en LAN port).

Dermed ikke sagt at det ikke kan gøres bedre, men spørgsmål om dette
hører til i dk.edb.netvaerk.traedloest

--
Jesper Lund