PRAM og Intel-Mac
Fra : Henrik Münster

Dato : 17-05-09 23:46

Et godt gammelt råd ved problemer med en Mac er at nulstille PRAM, der
vist står for parameter-RAM. Jeg blev pludselig i tvivl, om der er PRAM
på de nymodens Intel-Macs. Det forekommer mig, at jeg har hørt, at det
er der ikke. Jeg har ledt på Apples support, men der står forbløffende
lidt om PRAM, og mit spørgsmål besvares slet ikke.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-05-09 06:00

> [...]
> er der ikke. Jeg har ledt på Apples support, men der står forbløffende
> lidt om PRAM, og mit spørgsmål besvares slet ikke.

Det er der ...

http://support.apple.com/kb/HT1379

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-05-09 17:34

> Det er der ...
>
> http://support.apple.com/kb/HT1379

Mange tak. Det må være mig, der ikke kan finde ud af at søge. Jeg fatter
simpelthen ikke, at sådan en artikel ikke dukker op, når man søger på
PRAM. Det står da i overskriften. Nå, men jeg kan forstå, at alle Mac
har en PRAM.
--
Henrik Münster
Esbjerg