safari 4 beta
Fra : Gør bedre

Dato : 11-05-09 09:24

jeg vil vide om Safari ny version 4 beta på dansk?

Søren

Fra : Jon

Dato : 11-05-09 10:59

Gør bedre <apde@privat.dk> wrote:

> jeg vil vide om Safari ny version 4 beta på dansk?

Og hvorfor skal vi så finne det ut for deg når du kan gå til
www.apple.com/dk/safari og se selv?
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Thomas

Dato : 14-05-09 23:37

Jon skrev:

> Og hvorfor skal vi så finne det ut for deg når du kan gå til
> www.apple.com/dk/safari og se selv?

Man kunne også bare være flink og skrive:

Nej, kun på engelsk. Se evt. www.apple.com/dk/safari

Venlighed er gratis og eftertragtet!

Hilsen Thomas

Fra : Jon

Dato : 15-05-09 00:06

Thomas <thomas@invalid.dk> wrote:

> Man kunne også bare være flink og skrive:
>
> Nej, kun på engelsk. Se evt. www.apple.com/dk/safari
>
> Venlighed er gratis og eftertragtet!

Helt enig. Hvis du ser på mine poster tror jeg også du stort sett finner
det. Men samtidig - det /går an/ å sjekke litt selv også? Merk smiley.

Fra : Thomas

Dato : 15-05-09 11:55

Jon skrev:

> Helt enig. Hvis du ser på mine poster tror jeg også du stort sett finner
> det. Men samtidig - det /går an/ å sjekke litt selv også? Merk smiley.

OK - så selv

Thomas