MavBook pro G4 17" med baggrundslys der "s~
Fra : Lyrik

Dato : 01-05-09 14:09

Sådan en ejes af min ven/-s-kone. Han spørger om sådan noget kan repareres
og hvad det mon vil stå i?
Altså måske nyt baggrundslys?
Har nogen prøvet noget tilsvarende?
MvH
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-05-09 14:24

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Sådan en ejes af min ven/-s-kone. Han spørger om sådan noget kan repareres
> og hvad det mon vil stå i?
> Altså måske nyt baggrundslys?
> Har nogen prøvet noget tilsvarende?

Er den bare mørk ..eller kører den op og ned ?

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 01-05-09 23:13

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Er den bare mørk ..eller kører den op og ned ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Han var og besøge mig i dag. Han sagde ordret at den "skruede ned for
lyset!"-Han pointerede at den gjorde det med strøm på stikkontakten.

MvH
Jens

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-05-09 00:25

Lyrik wrote:

> Han var og besøge mig i dag. Han sagde ordret at den "skruede ned for
> lyset!"-Han pointerede at den gjorde det med strøm på stikkontakten.

Hm, kan ikke lige huske hvor i Systemindstillinger, men skærmens
lysstyrke kan sættes til at reagere automatisk på omgivende
lysforhold...hov...Det er det samme på min 17" PB G4. - Det er i
Systemindstillinger -> Skærm. Fjern hakket i 'Juster automatisk
lysstyrke...'

Prøv om det hjælper...

mvh. Erik Richard

Fra : Lyrik

Dato : 14-05-09 12:09

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i meddelelsen

[...]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
det hjalp!)
Min ven kom og takkede glædestrålende!

Tak for det!

mvH
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 02-05-09 12:55

Den 02.05.2009 kl. 01:24 skrev Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk>:

> [...]
> lysforhold...hov...Det er det samme på min 17" PB G4. - Det er i
> Systemindstillinger -> Skærm. Fjern hakket i 'Juster automatisk

Tak for rådet jeg har givet det til ham på hans telefonsvarer! Så ser vi
om det var det der skulle til.
Hav en god solskinsdag og en god week-end-alle!
--
Hilsen
Jens