Opdatere katalog i itunes?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-04-09 12:06

Hej,

Af en eller anden grund bliver nogle af sangene i mine albums
importeret to gange. Jeg tror det kan skyldes at jeg tidligere har
lavet mpu spille lister i mapperne. Nu har jeg slettet filerne i itunes
mappen, men de synes stadig i itunes og kan afspilles. Hvordan kan man
opdatere kunstnerlisterne så itunes lige skimmer ens katalog igen?

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-04-09 12:08

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> wrote:

> [...]
> mappen, men de synes stadig i itunes og kan afspilles. Hvordan kan man
> opdatere kunstnerlisterne så itunes lige skimmer ens katalog igen?

Jeg plejer at "nulstille" iTunes, altså slette alle importerede sange,
dog uden at lade den slette på disken, og så importere det hele igen.

Du mister dog manuelle spillelister og "star ratings"

/thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-04-09 12:15

On 2009-04-21 13:07:59 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> [...]
> dog uden at lade den slette på disken, og så importere det hele igen.
>
> Du mister dog manuelle spillelister og "star ratings"

Du markere hele molevitten og vælger slet (med keep files) og vælger
import og så hele itunes mappen?

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-04-09 12:17

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> wrote:

> Du markere hele molevitten og vælger slet (med keep files) og vælger
> import og så hele itunes mappen?

jep

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 21-04-09 12:31

Thomas Schreiber wrote:
> Du markere hele molevitten og vælger slet (med keep files) og vælger
> import og så hele itunes mappen?

Du ka' godt selv fornemme, det er nu, du ska' ta' en backup ikke? ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-04-09 12:35

> Du ka' godt selv fornemme, det er nu, du ska' ta' en backup ikke? ;)

det har man vel i forvejen ?

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 21-04-09 13:20