"Leopard"
Fra : Øivind Arnfred

Dato : 19-04-09 07:59

Tak for råd fra mange! Alle var enige om, at problemet, jeg beskrev, har
med RAM at gøre. Da jeg i går også beklagede mig over for min datter,
som var på besøg, foreslog hun at jeg slettede alr, hvad der var sat på
listen over start-up-emner. Det har jeg nu gjort og afventer så, om
problemet dermed er forduftet. Ellers vender jjeg tilbage til svarene.
Mac-hilsen!
Øivind A.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-04-09 08:08

Øivind Arnfred skrev:
> Tak for råd fra mange! Alle var enige om, at problemet, jeg beskrev, har
> med RAM at gøre. Da jeg i går også beklagede mig over for min datter,

Næh, det er ikke sikkert, men det er en oplagt ting at teste som det
første. Du ved, "bilen kører ikke! Er der benzin på?" :)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-04-09 11:59

On 2009-04-19 08:59:24 +0200, oarnfred@post4.tele.dk (Øivind Arnfred) said:

> [...]
> listen over start-up-emner. Det har jeg nu gjort og afventer så, om
> problemet dermed er forduftet. Ellers vender jjeg tilbage til svarene.

Det betyder ikke at det ikke er en hardwarefejl.

Fejlen vi sikkert vende tilbage hvis du forsøger at starte den
applikation som var synderen (og som blev startet autamatisk).

jvf at du har en datter som kan den slags kan jeg næsten regne ud at du
ikke er den Øjvind som gik på blaagaard seminarium i 1997.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-04-09 19:24

> [...]
>
> jvf at du har en datter som kan den slags kan jeg næsten regne ud at du
> ikke er den Øjvind som gik på blaagaard seminarium i 1997.

Min søn var ikke mere end seks-syv år, da han viste mig, at man kan
ændre Dock'ens størrelse ved at klikke på stregen mellem program-ikoner
og ikoner for mapper osv. og så trække med musen op eller ned. Børn
lærer den slags meget hurtigt.
--
Henrik Münster
Esbjerg