E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird citer markeret
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-09 14:28

Hvordan får man Thunderbird til at citere det man markerer og ikke hele
skidtet i et svar ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 02-05-09 15:37

Ivan V. Klattrup wrote, On 02-05-2009 15:28:
> Hvordan får man Thunderbird til at citere det man markerer og ikke hele
> skidtet i et svar ?

Man sletter simpelthen det, man ikke vil have med.

Fra : Steve Plastove

Dato : 02-05-09 15:42

Mener ikke at der er en egentlig mulighed for at afgrænse hvad, der
bliver citeret?
Tror det nemmeste vil være bare at slette den del af citatet, du ikke
vil have med.

-Steve.

Fra : Carl Drud

Dato : 02-05-09 15:57

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> writes:

> Hvordan får man Thunderbird til at citere det man markerer og ikke
> hele skidtet i et svar ?

Kommer vist først i ver. 3 har jeg hørt.

--
Carl

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-05-09 23:00

Ivan V. Klattrup skrev:
> Hvordan får man Thunderbird til at citere det man markerer og ikke hele
> skidtet i et svar ?

Når du alligevel markerer det du vil citere, kan du jo slå citat fra og
kopiere og indsætte i dit svar.

--
Niels