Download via newsserver/index sites
Fra : Steve Plastove

Dato : 29-04-09 22:06

Halløjsa.
På nuværende tidspunkt bruger jeg min udbyders nyhedsserver til at læse/poste i nyhedsgrupper - men er der mulighed for at hente filer fra index-sites (som fx nzbsrus.com) gennem denne?
Har en konto til en Hollandsk nyhedsserver som koster en smule om måneden, men gennem den kan jeg hente fra disse index-sites; burde det være nødvendigt at betale når jeg har adgang gennem min ISP?

Og lige endnu et spørgsmål på falderebet - hvorfor får jeg "article not found" på praktisk talt hvad som helst jeg forsøger at hente på dk.binaer?

Er ny til usenet.

På forhånd tak!
-Steve.

--------------= Posted using GrabIt =----------------
------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-04-09 22:21

Steve Plastove skrev:

> På nuværende tidspunkt bruger jeg min udbyders nyhedsserver til
> at læse/poste i nyhedsgrupper - men er der mulighed for at hente
> filer fra index-sites (som fx nzbsrus.com) gennem denne?

Hvad er et index-site?

> Og lige endnu et spørgsmål på falderebet - hvorfor får jeg
> "article not found" på praktisk talt hvad som helst jeg forsøger
> at hente på dk.binaer?

Fordi filerne udløber hurtigt - eller måske slet ikke hentes.
Binære grupper trækker store veksler på hardware og båndbredde,
og bruges primært til ulovlige filer. Derfor er der efterhånden
ikke mange systemer der gider bøvle med dem.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 29-04-09 23:37

On Wed, 29 Apr 2009 23:20:52 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>og bruges primært til ulovlige filer. Derfor er der efterhånden
>ikke mange systemer der gider bøvle med dem.

Det er ihvertfald ikke korekt hvis man benytter andet end TDC møj.
Og det er absolut ikke ulovligheder der er i hovedtal.
250 dages retention er vist rigeligt Astraweb

per

Fra : Steve Plastove

Dato : 01-05-09 21:23

Per H wrote:

> Det er ihvertfald ikke korekt hvis man benytter andet end TDC møj.
> Og det er absolut ikke ulovligheder der er i hovedtal.
> 250 dages retention er vist rigeligt Astraweb

Tak for responsen :)
Jeg går ud fra min Cybercity-newsserver ikke kan bruges til noget, så -
så må jeg jo fortsætte med at betale.

-Steve.