E-Mail
webnoob 5265
Skjule læste mails i outlook ?
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 29-04-09 08:12

Hej.

Hvordan skjuler jeg læste mails i Outlook ?.

Erik

Fra : KentBM

Dato : 29-04-09 11:41

Erik Jakobsen skrev:
> Hej.
>
> Hvordan skjuler jeg læste mails i Outlook ?.

Dette bliver desværre et indirekte svar da jeg bruger Thunderbird. Det
eneste jeg ikke bruger i Outlook er mail.

I Thunderbird vælges Vis, Mapper, Ulæste. Tilsvarende funktion er i
Windows Mail (Outlook Express på Vista), hvor der vist også er en menu
lige over Emne, Afsender osv. linien.

Der må være en tilsvarende funktion i Outlook.

--

Kent

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 29-04-09 13:39

KentBM wrote:

> [...]
> lige over Emne, Afsender osv. linien.
>
> Der må være en tilsvarende funktion i Outlook.

Tak for svaret.

Jeg kører også Thunderbird her.
Men nej, jeg synes ikke jeg kan se noget tilsvarende i Outlook

Fra : Allan G

Dato : 29-04-09 14:30

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret.
>
> Jeg kører også Thunderbird her.
> Men nej, jeg synes ikke jeg kan se noget tilsvarende i Outlook

vis, aktuelle visning, skjul læste medelser

Mvh allan

Fra : Max

Dato : 29-04-09 14:42

Hej Allan

> vis, aktuelle visning, skjul læste medelser

Menuen findes ikke i Outlook.

--
Mvh Max

Fra : Allan G

Dato : 29-04-09 14:45

> Hej Allan

> Menuen findes ikke i Outlook.
>
> --
> Mvh Max

Æv min fejl
Men den er der i outlook express

Mvh Allan

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 29-04-09 15:32

Max wrote:
> Hej Allan

> Menuen findes ikke i Outlook.

Tak for det Max

Mvh, Erik

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 29-04-09 15:16

ke jeg kan se noget tilsvarende i Outlook

> vis, aktuelle visning, skjul læste medelser
>
> Mvh allan

Tak for svaret Allan. Men jeg synes ikke, jeg har "skjul læste meddelelser".

http://urbakken.dk/ulaestemails.jpg

Mvh, Erik

Fra : KentBM

Dato : 29-04-09 20:32

KentBM skrev:
> Der må være en tilsvarende funktion i Outlook.

Der er faktisk en velkomst mail i min indbakke i Outlook 2003.

Du skal vælge Vis, Arranger efter, Aktuel visning og Ulæste meddelelser
i denne mappe.

--

Kent