Pengeinstitut ud fra registreringsnummer
Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 29-07-01 22:31

(Dette er repost fra dk.erhverv. Crosspostet! Svar evt. kun til én
gruppe!)

Jeg er ikke helt klar over om dette spørgsmål er ontopic her...

Hvordan finder man ud fra et reg.nr. for en filial af et pengeinstitut
ud af hvilket pengeinstitut (og evt. hvilken filial) der er tale om?

Det aktuelle reg.nr. er 5970... Hvilken bank er dét?

»Giv enhver som beder dig; og tager nogen hvad der er dit, så kræv det
ikke tilbage.« -- Jesus fra Nazaret (Luk 6,30)

Fra : kepe2000

Dato : 29-07-01 23:45

Hej Jeppe.

Alle banker har en oversigt over alle bankers registreringsnumre.
Oplysningerne ligger p.t. ikke på nettet. Hvorfor ved jeg ikke, da de jo
ikke er hemmelige.

Men, hvis du skal bruge svaret her og nu, så kan du altid ringe til fx.
Danske Bank, som har døgnåbent og få oplyst, hvem der har reg.nr. xxxx.
Danske Bank kan fanges på 70 123456.

Held og lykke.

Kenneth

«

http://www.kandu.dk/

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 30-07-01 01:16

kepe2000 wrote:

> [...]
>
> Men, hvis du skal bruge svaret her og nu, så kan du altid ringe til fx.
> Danske Bank, som har døgnåbent og få oplyst, hvem der har reg.nr. xxxx.

Jeg har lige ringet, og det viste sig at være Hvilsom Andelskasse,
<URL:http://www.sda.dk/hvilsom>.

Sært at man ikke kan finde ud af dét uden at forstyrre en telefonist.

Fra : Dennis Lange

Dato : 01-08-01 16:03

"Jeppe Stig Nielsen" <mail@jeppesn.dk> skrev i en meddelelse
> Det aktuelle reg.nr. er 5970... Hvilken bank er dét?

Ved ikke om der findes et offentligt tilgængeligt register - ellers prøv at
spørge i din bank.

MvH. Dennis

Fra : Erik G Christensen

Dato : 01-08-01 16:51

Dennis Lange wrote:

> Ved ikke om der findes et offentligt tilgængeligt register - ellers prøv at
> spørge i din bank.

Gider du ikke lige læse de andre svar, før vi skal "beriges" med
sådan et indlæg !

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy