hjælp til hardware opgradering ( bundkort,~
Fra : Erik Buch Jørgensen

Dato : 18-04-09 12:50

hejsa

jeg har for mange år siden bygget en computer. og har nu tænkt mig at
den
skal opkraderes.
men da jeg ikke er så kendt på markede mere tænkte jeg at her inde vil
være
et godt sted at spørge.

jeg er på udkig efter bundkort processor og grafikkort men jeg vil
stadig
beholde mit kabinet, drev osv. :)

jeg har et miditower kabinet med en 300w strømforsyning.

det drejer sig om disse 3 dele jeg gerne vil have skiftet ud :

Grafikkort: Sapphire Radeon 9600 pro Atlantis
Processor: AMD athlon xp 1,6ghz
Bundkort: Nvidia nforce2

Ud over det har jeg 1gb ddr ram som jeg gerne vil have til at sidde i
den
næste også.

jeg er ikke intereseret i det nyeste nye og max pris for det heler
ligger
nok omkring 2500kr

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej eller har nogle gode forslag til
hvad
jeg kan vælge

Venlig hilsen
Erik buch jørgensen