Ink til Canon spm.
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-09 09:16

Hej
Regner med at det er det rigtige sted at spørge.

Hvor køber I originale ink patroner billigst? Jeg har en Canon MP980 og jeg
synes de patroner er dyre, når man printer en del med farve.
Tænkte at man evt. kunne købe dem udenlands.

Mvh.
René

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 16-04-09 13:33

On Thu, 16 Apr 2009 10:16:11 +0200, "rsl" <rsl[at]has[dot]dk> wrote:

>Hvor køber I originale ink patroner billigst? Jeg har en Canon MP980 og jeg
>synes de patroner er dyre, når man printer en del med farve.
>Tænkte at man evt. kunne købe dem udenlands.

Jeg handler her: http://www.nordic-ink.dk/

Lave priser og god service.
--
Venlig hilsen fra
Gert

Fra : tjaaa

Dato : 16-04-09 14:45

"Gert Søgaard Jensen" <gert@soegaard.mail.dANMARk> skrev i en meddelelse

> Jeg handler her: http://www.nordic-ink.dk/
>
> Lave priser og god service.
> --
> Venlig hilsen fra
> Gert

Jeps og ganske gode kopi patroner pris/kvalitet.
Søren

Fra : Max

Dato : 16-04-09 16:53

Rej Rene

> Tænkte at man evt. kunne købe dem udenlands.

Jeg bruger http://www.mediecentralen.dk/ de har
også billige kvalitets DVD og CD medier.

--
Mvh Max