min computers skærm vender forkert
Fra : skatehannah@gmail.co~

Dato : 10-04-09 04:35

hej

min computres skærm vender forkert, da vi tændte den var skærmen
vendet 90 grader så alt på skrivebordet var vendt 90 grader også
internettet.
jeg har set det der med en kombination af CTRL/SHIFT/ALT men det
virker ikke.
Hvad skal jeg gøre?

hilsen

Hannah

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-04-09 11:44

<skatehannah@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej Hannah

Jeg har set det blive løst ved at ændre på skærmopløsningen.
Prøv at højreklikke et sted på skrivebordet og vælg Egenskaber
(XP) / Personlige indstillinger (Vista).
Prøv at sætte opløsningen lidt ned.

Mvh. Martin

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-04-09 12:29

skatehannah@gmail.com wrote:

> Hvad skal jeg gøre?

Du skal stille det samme spørgsmål til eksperterne i
dk.edb.system.ms-windows, for jeg går ud fra at du bruger Windows.

Jesper Poulsen

Fra : Holst

Dato : 10-04-09 12:34

> [...]

> internettet.
> jeg har set det der med en kombination af CTRL/SHIFT/ALT men det

Efter sigende skulle det være grafikkort afhængigt. På mit grafikkort
kan jeg skifte orientering af skærmen ved at holde Ctrl+Alt nede
samtidig med at jeg trykker på én af piltasterne. Den valgte pil peger i
den retning toppen af skærmen skal være.

Så hvis dit grafikkort vil æde samme tastaturkombination som mit vil, så
skal du trykke <Ctrl> <Alt> <Pil op> nede samtidig.

Fra : skatehannah@gmail.co~

Dato : 10-04-09 09:50

On 10 Apr., 13:34, Holst <newsfe...@shelter.dk> wrote:

> [...]
>
> Så hvis dit grafikkort vil æde samme tastaturkombination som mit vil, så
> skal du trykke <Ctrl> <Alt> <Pil op> nede samtidig.

mange mange gange tak

hilsen hannah