Tænd/sluk Stikdåse over ethernet
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 07-04-09 13:18

Hej Ng

Jeg leder efter en "billig" stikdåse man kan sætte på sit ethernet, og via
et web interface, tænde og slukke strømmen i de forskellige stik i
stikdåsen.

Jeg har set sådan en i et katalog engang for et års tid siden til enterprise
brug, og den kostede da også en 3-4k, men mon ikke der findes noget lidt
billigere?

Mvh Jacob

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 07-04-09 14:40

Jacob d'Andrade skrev:
> [...]
> brug, og den kostede da også en 3-4k, men mon ikke der findes noget lidt

Måske noget her:
http://www.digidave.co.uk/jshop/section.php?xSec=22&jssCart=1b64129e005197aed17a51d149fc7a6b

Mogens

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-04-09 08:21

On Tue, 7 Apr 2009 14:17:35 +0200, "Jacob d'Andrade"
<jacob@REMOVEbastard.dk> wrote:

> [...]
>brug, og den kostede da også en 3-4k, men mon ikke der findes noget lidt

www.danbit.dk er et oplagt sted at søge.

NPOWER4 med 4 strømudtag til 1.500 kroner er nok svaret på dine
bønner:

http://www.danbit.dk/produkter/0407.phtml

<mlr>

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 08-04-09 10:18

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i meddelelsen

> www.danbit.dk er et oplagt sted at søge.
>
> NPOWER4 med 4 strømudtag til 1.500 kroner er nok svaret på dine
> bønner:
>
> http://www.danbit.dk/produkter/0407.phtml

Skidegodt Lige sådan noget jeg ledte efter. Takker mange gange... God
påske

Mvh Jacob

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-04-09 07:24

Jacob d'Andrade skrev bl.a.:

> Skidegodt Lige sådan noget jeg ledte efter. Takker mange gange...

Kig tilbage i elektronikgruppen efter et indlæg fra mig med emnet USB
styring eller noget i den stil. Der fik jeg adskillige links til den slags
produkter, bl.a. til nogle butikker i sverige, som havde dem til kun et par
hundrede...

Claus

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 08-04-09 17:26

Michael Rasmussen skrev:

> www.danbit.dk er et oplagt sted at søge.
>
> NPOWER4 med 4 strømudtag til 1.500 kroner er nok svaret på dine
> bønner:
>
> http://www.danbit.dk/produkter/0407.phtml

Og samme produkt til under halv pris hos www.digidave.co.uk

Mogens