40 piskeslag - så kan hun lære det
Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-09 22:29

http://www.180grader.dk/nyheder/40_piskeslag_til_75-_rig.php

Hvad skal man sige? Den liderlige kælling har tydeligvis haft skumle
bagtanker, og 40 piskeslag er vel det mindste, vi kan forlange, vore
saudiarabiske våbenbrødre og allierede afstraffer luderen med. Må hun dø en
langsom og smertefuld død!

Jeg er glad for, Saudi Arabien ikke er alle terroristers og islamiske
fanatikeres finansielle og åndelige moder, men blot en velfungerende,
olieproducerende kernestat, der overhovedet ikke fortjener 10 taktiske,
termonukleare våben smidt lige i smasken på de allermest hellige steder.
Phew.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henri Gath

Dato : 10-03-09 22:40

> [...]
> olieproducerende kernestat, der overhovedet ikke fortjener 10 taktiske,
> termonukleare våben smidt lige i smasken på de allermest hellige steder.

Ja...absolut værd at overveje.................

Fra : *@*

Dato : 12-03-09 08:22

On Tue, 10 Mar 2009 22:39:45 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ja...absolut værd at overveje.................

den eneste holdbare løsning på denne klodes muhamedanerproblem er at
udrydde dem alle

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-03-09 12:27

*@* wrote:
> den eneste holdbare løsning på denne klodes muhamedanerproblem er at
> udrydde dem alle

Den eneste holdbare løsning på problemer med nazister som dig, er at
udrydde jer alle... eller hvad?

// Hans

Fra : *@*

Dato : 13-03-09 07:50

On 12 Mar 2009 11:26:38 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Den eneste holdbare løsning på problemer med nazister som dig

nu er det jo ikke mig der varetager nazisternes arvegods

det har muhamedanerne jo taget patent på

og udryddelse af disse skadedyr er stadigvæk den eneste holdbare
løsning

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Vidal

Dato : 12-03-09 14:00

*@* skrev:

> den eneste holdbare løsning på denne klodes muhamedanerproblem er at
> udrydde dem alle

Og du siger, kristne er fanatikere ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : *@*

Dato : 13-03-09 07:52

On Thu, 12 Mar 2009 13:59:39 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Og du siger, kristne er fanatikere ...

ja

men lad endelig høre

har du en anden _holdbar_ løsning på klodens muhamedanerproblem?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/