Rødfascismens metoder
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-03-09 18:08

Nu må forældre ikke bage boller til børnene på skolen i Hinnerup, fordi de
ikke har gået på hygiejnekurses mm.

http://www.180grader.dk/nyheder/For_ldre_skal_p_hygiejnekursus_for_at_bage_boller_til_skoleklasser.php

En lille brik i de rødes spil om at gøre folk tillært hjælpeløse.

Mvh
Martin

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-03-09 18:55

On Tue, 10 Mar 2009 18:07:52 +0100, Martin Larsen wrote:

> [...]
>
> En lille brik i de rødes spil om at gøre folk tillært hjælpeløse.

Så vidt jeg hørte i radioen, på vej hjem fra arbejde, så har Carina
"overrulet" den beslutning.

--
MVH
Bruno

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-03-09 19:34

Martin Larsen skrev:
> [...]
>

> En lille brik i de rødes spil om at gøre folk tillært hjælpeløse.

http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article1628174.ece

Endnu en gang har VKO regeringen og i særdeleshed
fødevareministeren Eva Kjer Hansen udstillet sin
inkompetence.

Det er lidt interessant at du kalder VKO for
"rødfacister", mon ikke du skulle opdatere
din viden om grundlæggende politik?

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 20:14

On Tue, 10 Mar 2009 19:34:08 +0100, Bertel Brander wrote:

> http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article1628174.ece
>
> Endnu en gang har VKO regeringen og i særdeleshed
> fødevareministeren Eva Kjer Hansen udstillet sin
> inkompetence.

Siden hvornår er Fødevareregion Nord blevet en del af VKO.?

> Det er lidt interessant at du kalder VKO for
> "rødfacister", mon ikke du skulle opdatere
> din viden om grundlæggende politik?

Mon ikke du skulle opdatere din viden.?

http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article1628174.ece

"I forlængelse af sagen fra Hinnerup vil fødevareminister Eva Kjer Hansen
nu også sikre, at fødevaremyndighederne bliver opmærksomme på nye regler
omkring hjemmebag ved frivillige foreningsarrangementer, som trådte i kraft
den 1. marts i år."

Regeringen HAR altså lavet denne tåbelige regel om.

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-03-09 21:29

Steen A.Thomsen skrev:

> Siden hvornår er Fødevareregion Nord blevet en del af VKO.?

Det er VKO regeringen der har siddet på magten
i Danmark de sidste mange år, det er magteliten
fra VKO der laver lovene og bestemmer over
fødevareregionerne.

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 22:44

On Tue, 10 Mar 2009 21:29:05 +0100, Bertel Brander wrote:

> Det er VKO regeringen der har siddet på magten
> i Danmark de sidste mange år, det er magteliten
> fra VKO der laver lovene og bestemmer over
> fødevareregionerne.

Hvilket de også HAR gjort, hvilket stod i det du klippede væk.

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-03-09 23:30

Steen A.Thomsen skrev:

> [...]
> den 1. marts i år."
>
> Regeringen HAR altså lavet denne tåbelige regel om.

Så regeringen har lavet den tåbelige regel om, som de
selv har lavet, fantastisk...

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-09 23:33

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så regeringen har lavet den tåbelige regel om, som de
> selv har lavet, fantastisk...

Ja, ikke? Det kaldes "selverkendelse" blandt mennesker uden
personlighedsforstyrrelser.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kaj

Dato : 11-03-09 20:57

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Så regeringen har lavet den tåbelige regel om, som de
> selv har lavet, fantastisk...

Reglen om Hygiejnekurser trådte i kraft 1. januar 1997.
Da hed statsministeren da vist Poul Nyrup Rasmussen.
Så deet

Kaj

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-09 21:04

On Wed, 11 Mar 2009 20:57:26 +0100, Kaj wrote:

> Reglen om Hygiejnekurser trådte i kraft 1. januar 1997.
> Da hed statsministeren da vist Poul Nyrup Rasmussen.
> Så deet

Shhhh. Nu ikke forvirre Bertel med "ubehagelige" fakta.

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-03-09 21:29

Kaj skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Reglen om Hygiejnekurser trådte i kraft 1. januar 1997.
> Da hed statsministeren da vist Poul Nyrup Rasmussen.
> Så deet

Det kan undre at det så er nu, efter at ordningen
har kørt i 20 år at den bliver stoppet. Mon ikke
den mest nærliggende forklaring er at fødevareministeren
har ændret praksis. Og fødevareministeren er stadig
et fjols og fra Venstre...

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-09 22:32

On Wed, 11 Mar 2009 21:28:33 +0100, Bertel Brander wrote:

> [...]
> den mest nærliggende forklaring er at fødevareministeren
> har ændret praksis. Og fødevareministeren er stadig

Mon ikke det nærmere er dig der skød efter den forkerte og for øvrigt
heller ikke kan regne (1997+20=2017).?

De røde lavede den tåbelige regel og de blå fjernede den.

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-03-09 22:42

Steen A.Thomsen skrev:

> Mon ikke det nærmere er dig der skød efter den forkerte og for øvrigt
> heller ikke kan regne (1997+20=2017).?

Det var ordingen i friskolen der har kørt i 20 år,
ifølge:
http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article1628174.ece

> De røde lavede den tåbelige regel og de blå fjernede den.

Reglen er der stadig, Eva har blot ændret lidt på administrationen.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-09 22:52

On Wed, 11 Mar 2009 22:42:05 +0100, Bertel Brander wrote:

> Det var ordingen i friskolen der har kørt i 20 år,
> ifølge:
> http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article1628174.ece

Nu er en regering jo ikke ansvarlig for alle tåbelige traditioner i landet,
vel.?

> Reglen er der stadig, Eva har blot ændret lidt på administrationen.

Jeps. Hun fjernede det tåbelige i reglen, for fødevaresikkerhed er jo
generelt IKKE tåbelig.

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-03-09 22:54

Steen A.Thomsen skrev:

> Nu er en regering jo ikke ansvarlig for alle tåbelige traditioner i landet,
> vel.?

VKO regeringen har haft adskillige år til at fjerne
tåbelige love, hvis de ville. De kan ikke blive ved
med at sige at det er socialdemokraternes skyld...

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-09 22:59

On Wed, 11 Mar 2009 22:53:52 +0100, Bertel Brander wrote:

> VKO regeringen har haft adskillige år til at fjerne
> tåbelige love, hvis de ville.

Og denne tåbelige regel HAR de jo fjernet.

>De kan ikke blive ved
> med at sige at det er socialdemokraternes skyld...

Det var jo de røde der vedtog loven, så deeet.

Fra : *@*

Dato : 12-03-09 08:55

On Wed, 11 Mar 2009 20:57:26 +0100, "Kaj" <kkk@kkk.com> wrote:

> [...]
>
>Reglen om Hygiejnekurser trådte i kraft 1. januar 1997.
>Da hed statsministeren da vist Poul Nyrup Rasmussen.

så for f.....

forklaringsproblem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : vvv

Dato : 10-03-09 21:26

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> En lille brik i de rødes spil om at gøre folk tillært hjælpeløse.

Hvordan er det lige at det er "de rødes" ansvar?
DF og deres stytteregering har haft ret mange år til at ændre "de rødes"
gerninger efterhånden. Men DF med stytteregering er måske også en del af "de
røde"?

vv

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-03-09 00:05

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan er det lige at det er "de rødes" ansvar?
> DF og deres stytteregering har haft ret mange år til at ændre "de rødes"
> gerninger efterhånden.

Der er tydeligt rødt fodaftryk i dette. Jeg skal ikke tale VK's sag, men de
er vel presset til at hyle med de røde hunde når et tilfældigt vanvid koges
op af spindoktorer og røde tvangslicensmedier.

Mvh
Martin

Fra : *@*

Dato : 12-03-09 08:02

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nu må forældre ikke bage boller

det ender vel med at man ikke må bolle bageren hvis man ikke har gået
til timer hos en sexolog

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-03-09 20:01

On Thu, 12 Mar 2009 08:01:44 +0100, *@* wrote:

> det ender vel med at man ikke må bolle bageren hvis man ikke har gået
> til timer hos en sexolog

Jeg undlader at udtale mig om dit sexliv.

Hvis du har berøring med mad til fremmede, så skal du have et
hygiegnecertifikat.

Det er lidt henad, hvis du kører en "truck" så skal du have et certifikat,
ellers dækker forsikringen ikke.

Der er ved at være alt for mange "certificeringer".

--
MVH
Bruno

Fra : Kim2000

Dato : 12-03-09 20:18

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ellers dækker forsikringen ikke.
>
> Der er ved at være alt for mange "certificeringer".

Præcis, regeringen burde sige at "hver gang man indfører 1 lov, så fjerner
man 10", så kunne det være vi en dag begyndte igen at få et land der ikke
var styret af love og regler men af simpel fornuft.

Fra : *@*

Dato : 13-03-09 07:58

On Thu, 12 Mar 2009 20:01:05 +0100, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Jeg undlader at udtale mig om dit sexliv.
>
>Hvis du har berøring med mad til fremmede, så skal du have et
>hygiegnecertifikat.

sådan et har jeg skam, og har i min tid langet pænt mange pølser og
deller over disken i den lokale sportshal

>Det er lidt henad, hvis du kører en "truck" så skal du have et certifikat,
>ellers dækker forsikringen ikke.
>
>Der er ved at være alt for mange "certificeringer".

desværre tror jeg at lige netop de personer som kan have gavn af et
kursus levnesmiddelhygiene netop ikke tager kurset

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-03-09 13:03

"*@*" <125@invvalid.invalid> skrev i meddelelsen

> desværre tror jeg at lige netop de personer som kan have gavn af et
> kursus levnesmiddelhygiene netop ikke tager kurset

Er det det der er galt med de Radigale?

Mvh
Martin