OT: En ny teori jeg hørte.
Fra : Petse

Dato : 09-03-09 20:05

En ny teori jeg hørte:
Hele kristendommen bygger på et forbudt knald. Det var jomfru Maria der
knaldede ved siden af, der resulterede i at hun blev gravid. Hun bildte
så sin mand ind, at det var Helligånden der gjorde hende gravid. Den
hoppede han på og så blev horerungen født og fik navnet, som vi i dag
kender som Jesus. Den har vi troet på i tusinder af år, hvilket jeg ikke
tror på.
Konklution. Kristendommen bygger på et forbudt knald.

Fra : /Peter

Dato : 09-03-09 21:09

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke
> tror på.
> Konklution. Kristendommen bygger på et forbudt knald.

Det er din konklusion- du skulle vist have været en klat i rendestenen.

Fra : Martin [TMM]

Dato : 09-03-09 21:45

Hej
/Peter wrote:
>.... du skulle vist have været en klat i
> rendestenen.

*HOST HOST*

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-09 21:08

On Mon, 9 Mar 2009 19:05:00 +0000 (UTC), Petse wrote:

> [...]
> tror på.
> Konklution. Kristendommen bygger på et forbudt knald.

Mon ikke det nærmere var hendes mand, der helt legitimt havde "dusket" sin
kone.?

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-09 22:00

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i
meddelelsen news:1jwq0ndg10byr.yr3n74azpmy7.dlg@40tude.net...

> Mon ikke det nærmere var hendes mand, der helt legitimt havde "dusket"
> sin
> kone.?

Vrøvl - de var ikke gift på det tidspunkt hun blev gravid.

Det var et forbudt knald - der var dødsstraf for at have sex før
ægteskabet.

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-09 22:12

On Mon, 9 Mar 2009 22:00:07 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Vrøvl - de var ikke gift på det tidspunkt hun blev gravid.

Så har han vel bare taget lidt på forskud.

Jeg interesserer mig ikke så meget for biblen.

> Det var et forbudt knald - der var dødsstraf for at have sex før
> ægteskabet.

Altså: Hvis han havde "dusket" hende FØR de blev gift, så skulle det
bortforklares på en eller anden måde, for at undgå dødsstraf. ?

Fra : Petse

Dato : 09-03-09 22:10

Den Mon, 09 Mar 2009 22:00:07 +0100 skrev Arne H. Wilstrup:

> [...]
>
> Vrøvl - de var ikke gift på det tidspunkt hun blev gravid.
>
> Det var et forbudt knald - der var dødsstraf for at have sex før

Og så er de fanatiske kristne modstander af, at man har sex før
ægteskabet.

Fra : *@*

Dato : 10-03-09 08:41

On Mon, 9 Mar 2009 21:09:32 +0000 (UTC), Petse
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Og så er de fanatiske kristne modstander af, at man har sex før
>ægteskabet.

ja højst mærkværdigt når deres store idol Jesus var en horeunge

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Petse

Dato : 09-03-09 22:11

Den Mon, 09 Mar 2009 21:09:28 +0100 skrev /Peter:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Det er din konklusion- du skulle vist have været en klat i rendestenen.

Med klat, mener du så en af Kim Larsens spermklat?

Fra : Lyrik

Dato : 09-03-09 22:35

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> En ny teori jeg hørte:
> Hele kristendommen bygger på et forbudt knald.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Her er en anden teori du skal høre:

I demokratiet opdagede mennesket at det kunne få magt og styre politik.
Da det opdagede"det er mig der styrer", fik det tanken:"Hvorfor ikke styre
det hele?". Jeg kan styre menneskets moral og filosofi med tanker om
"menneskerettigheder", jeg kan styre deres finanser som finansminister! jeg
kan styre det hele!!

Når jeg styrer det hele er jeg "Gud!" Så skal jeg bare sørge for at der ikke
tilbedes andre guder end mig! Jeg forbyder religiøs indflydelse i samfundet!
Vi skal ikke have konkurrerende guder til
mig! Mig! Mig!-den almægtige mig!

Er det virkelig sådan det hænger sammen? Er det virkelig sådan
multikultitanken opstod? Er det virkelig målet med globaliseringen? Er de
tårne vi bygger i EU i virkeligheden Babelstårnet som ikke længere skal nå
Gud, men den nærmeste rumstation?

Er "Niels Linden Vørhnle" bare vores præst og profet der skal lede os ud i
rummet til "Den Nye Verden?" Hans totalt ukritiske religiøse begejstring
tyder stærkt på det!

mvH
Jens

Fra : Vidal

Dato : 10-03-09 00:53

Lyrik skrev:

>"Niels Linden Vørhnle"

Hvem er det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Petse

Dato : 09-03-09 23:31

Den Mon, 09 Mar 2009 22:35:21 +0100 skrev Lyrik:

> [...]
>
> Er "Niels Linden Vørhnle" bare vores præst og profet der skal lede os ud
> i rummet til "Den Nye Verden?" Hans totalt ukritiske religiøse

God teori.

Fra : Petse

Dato : 09-03-09 23:32

Den Mon, 09 Mar 2009 21:09:28 +0100 skrev /Peter:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Det er din konklusion- du skulle vist have været en klat i rendestenen.

Er det en kristen, som viser næstekærlighed til sine næstes, som svarer
på denne måde?

Fra : Petse

Dato : 09-03-09 23:33

Den Mon, 09 Mar 2009 22:12:24 +0100 skrev Steen A.Thomsen:

> [...]
>
> Altså: Hvis han havde "dusket" hende FØR de blev gift, så skulle det
> bortforklares på en eller anden måde, for at undgå dødsstraf. ?

God pointe. Den undskyldning havde nok ikke gået i dag, hvis man havde
bollet før ægteskabet.

Fra : Lyrik

Dato : 10-03-09 01:56

Den 10.03.2009 kl. 00:52 skrev Vidal <vidal@webspeed.dk>:

> [...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Han hedder Michael Linden Vørnle:
http://www.musiker-boersen.dk/foredrag/Linden-Vornle%20Michael.htm

--
Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 10-03-09 03:29

Den 10.03.2009 kl. 01:56 skrev Lyrik <lyrik@heaven.dk>:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Han hedder Michael Linden Vørnle:
> http://www.musiker-boersen.dk/foredrag/Linden-Vornle%20Michael.htm
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Han er profet hos "Gud". "Gud" hedder "Bech-Nielsen". Han har skabt liv i
et par sure sokker. Og han har skabt verden af et støvkorn som han har
beregnet på sin tavle. Når han lærer at vaske tøj så vil han udslette alt
liv i de sure sokker ved at vaske dem. Men han har brugt år på at tilegne
sig viden om denne vanskellige proces!

Nu mennesket har været på Månen så vil "Gud" finde nogle ormehuller de kan
kravle igennem så de kan komme helt ud i Universet og finde den "Nye
Jord". Når den "Nye Jord" er fundet skal så mange som muligt kravle
igennem hullet og derud.

Derude vil "Gud" iføre sig sin sølvpapirshat mens Michael Linden Vørnle
vil vrøvle i takt og forsage den "psykiatriske lukkede afdeling" som de er
flygtet fra.

--
Hilsen
Jens