Uden empati, stormer Indien frem. Solidari~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-09 11:24

Uden empati, stormer Indien frem. Solidaritet skader vækst.
De fleste ulande excl Kina har befolkningsvækst så slum-befolkningen
mangedobles hvert årti og deres levestandard stiger kun svagt sammenlignet
med landets overklasses.
Oscar-vinderen "Slumdog millionæire" postulerer at med TV-quiz og præmiehåb
tager fattigfolk det med godt humør, blandt taberne i det, der stadig hedder
Bombay.
Filmen er vidunderlig Bollywood- underholdning med urealisme og med
happy-end, men viser også et samfund, der ikke har råd til empati, men
accepterer polititortur for bagateller, mafia-storsvindel mod fattigfolk og
en grov junglelov mellem fattigfolk, der ikke tror på lighed, men kæmper
egoistisk for egen lykke.
Værst er, når muslimer laver hindufjender til levende fakler.
Måske dette uregulerede helvede er årsag til, at den indiske økonomi stormer
næsten så hurtigt frem som den kinesiske. Deres elites komputer-forstand er
enorm og kynismen rammer ikke overklassen
Den kinesiske kulturrevolution var også grusom , men var et nødvendigt
springbræt til fremtidens superrigdom for flere og flere.
Men uden skandinavisk-agtige lallehåb om lighed.
Den indiske elite som styrer TV-hyggen snobber for britisk aristokrati, og
så længe polititorturen holder volden nede, så går det ret godt for de
fleste, og nabolandes erfaringer tyder ikke på, at det kan gøres bedre.
"Jeg troede frihed kunne styres af staten - så skandinavisk og dum var jeg"
Bjørk fra Island.

Fra : mr

Dato : 08-03-09 13:09

> [...]
> fleste, og nabolandes erfaringer tyder ikke på, at det kan gøres bedre.
> "Jeg troede frihed kunne styres af staten - så skandinavisk og dum var

du lever stadig i fortiden gamle Bo.
Kina og Indien har naturligvis ressesion, da de er typisk exportorienterede.
Allederes markeder har ression, hvad tror du det betyder bo?
Kina har 20 millioner arbejdsløse daglejere - hvad får du ud af det kloge
Bo?

Hvor dejligt det ville være at leve i et land uden gamle afdankede fede
fjolser som konstant klynker for at få enpati med deres dovenskab og
unødvendige hjemmhjælp. Skal vi ha empati for gamle uduelige samfundsnassere
som dig fede Bo?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-09 15:46

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du lever stadig i fortiden gamle Bo.
> Kina og Indien har naturligvis ressesion, da de er typisk
> exportorienterede. Allederes markeder har ression, hvad tror du det
> betyder bo?

Selvfølgelig skades Kinaog Indien LIDT af bankkriser
men de har snart monpopol på vigtige kompetencekrævende produktioner, så de
er iland og vi er uland
vi lever på lånt tid og snobberi

Fra : mr

Dato : 08-03-09 17:48

> [...]
>
> Selvfølgelig skades Kinaog Indien LIDT af bankkriser
> men de har snart monpopol på vigtige kompetencekrævende produktioner, så
du mener i din selvudnævnte klogskab at 20 millioner arbejdsløse er = LIDT?
Det må du gerne forklare, hvis du magter.
Du mener måske at de kloge kinesre bare slår dem ihjel, som Mao med de
sultne, og så er arbejdsløsheden = 0?
De har ikke monopol på noget nu, hvorfor tror du de snart har på noget
vigtigt?

Jeg har været i Kina og Korea, end ikke de mest nationalistiske tror på dit
sludder.
Du er en gammel mand, der ikke aner hvad du taler om. Ligegyldige skvat.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-09 18:35

> du mener i din selvudnævnte klogskab at 20 millioner arbejdsløse er =
> LIDT?
> Det må du gerne forklare, hvis du magter.

1,3 millliarder kinesere er der, så hvis 1½% af dem er arbejdsløse i et land
der havde Kaos og hungersnød da Mao trådte til, så syhnes jeg at de klarer
detr GODT
Hvor mange europæoiske lande har lavere %vis arbejdsløshed ?

> Du mener måske at de kloge kinesre bare slår dem ihjel, som Mao med de
> sultne, og så er arbejdsløsheden = 0?
> De har ikke monopol på noget nu, hvorfor tror du de snart har på noget
> vigtigt?

De har forstand på at producere billigt og en masse af hvad vi importerer
har vi selv glemt hvordan man laver billigt, altså et defakto monopol

> Jeg har været i Kina og Korea, end ikke de mest nationalistiske tror på
> dit sludder.
> Du er en gammel mand, der ikke aner hvad du taler om. Ligegyldige skvat.

Dit monopol på mudderkast her i vor ng må du godtg beholde for mig

Sjovt at min bondefornuft kan provokerfe dig så megett

Fra : mr

Dato : 08-03-09 18:57

> [...]
> klarer detr GODT
> Hvor mange europæoiske lande har lavere %vis arbejdsløshed ?

Sæt dig ind i hvordan man beregner arbejdsløshed. Men du regner altså
spædbørn med i arbejdsstyrken?
Du forstod ikke at det var 20 millioner som er blevet arbejdsløse de sidste
måneder vel? Hvor meget følger du egentlig med i hvad der sker i kina? Er
det ghele kun noget selvopfundet sludder?
Du har aldrig været i kina har du? Du har kun været uden for hjemmet når
staten har betalt - skavt.

> De har forstand på at producere billigt og en masse af hvad vi importerer
> har vi selv glemt hvordan man laver billigt, altså et defakto monopol

Sludder igen. Kopivarer er de gode til, de har intet opfundet som kan
sælges. Den lave pris skyldes arbejdslønnen - bestmt ikke effektiviteten.
Arbejdslønnen stiger stærk, derdfor lukker flere udenlandske firmaer ned i
kina og flytter hjem igen. Men det ved du ikke?

> Dit monopol på mudderkast her i vor ng må du godtg beholde for mig
>>
> Sjovt at min bondefornuft kan provokerfe dig så megett
Jeg nyder blot at udstille din uvidenhed og ynkelige sindsyge.
Og hold blot op med din selvmedlidende klynk og mudderkast. Du benytter dig
selv af den igen og igen. Hvorfor går du efter mand ej bold med din sølle
nevø - og SEA? Ved nyheden om borgerligt centrum var det din egen personlige
hetz mog SEA der oversteg alle andre her i gruppen, så stop med at spille
helt. Det rækker dine evner heller ikke til. Hvad er det nu du har udrette i
dit lange liv? Et langt liv på statsstøtte - gik den i dit elskede kina?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-09 19:54

> [...]
> at spille helt. Det rækker dine evner heller ikke til. Hvad er det nu du
> har udrette i dit lange liv? Et langt liv på statsstøtte - gik den i dit
Som opfindenation står Danmark klart i skyggen af Kina der egenhændigt
opfandt papir, trykning med løse typer(som Gutenberg stjal, det
uselvstændige skvat)
KRUDT, KOMPAS, raketter, seismogttrafer, støbjern og måske hjulet

De har opfundet robotter og måder at effektivisere produktion så varer
bliver villige, det er af enorm værdi og sker hver dag i Kina, hvor vi er
forstenede

Fra : mr

Dato : 08-03-09 20:23

> [...]
>
> De har opfundet robotter og måder at effektivisere produktion så varer
> bliver villige, det er af enorm værdi og sker hver dag i Kina, hvor vi er

igen snakker du udenom - ikke et ord om din fejlbarlighed med
arbejdsløshedsberegning og din egen personhetz.
Kina har ikke opfundet robotter. Men jeg går ud fra du kan komme med
eksempler?
Du er stadig ganske komisk, når du pludrer om kinas store opfindelse som fx
støbejern og hjulet - wauw. Det er virkelig opfindelser som kina kan bruge
til noget i 2009. Virkelig nyskabende opfindelser der kan bruges til noget i
det 2. årtusine. genialt gamle Bo.
Kina skal altså skaffe arbejde til den sultende beolkning ved at sælge hjul
til VEsteuropa?
Den betydende del af kinas produktion foregår på vesteuropæisk og us ejede
fabrikker, men det fik du ikke lige fat i?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-09 21:20

> [...]
> Den betydende del af kinas produktion foregår på vesteuropæisk og us ejede
> fabrikker, men det fik du ikke lige fat i?

Det er især Japan der har opfundet robotter - måske 99% af verdens robotter
Kina er idag i tæt samarbejde med Japan om modifikation af robotter - da jeg
var i Japan rejste min kones bgror meget til Kina vedr salg af
spillemaskiner der er et beslægtet felt og han fortalte om robotsamarbejdet

Vedr at Kina ikke har indtægter af krudt, kompas, bogtryk og papir så viser
det at Kina er samfundsgavnlige uden smålighed og aldrig troede på copyright
og patent.
Vestens ondskabg opfnadt at udnytte folk med den absurde ide om åndelig
ejendom - vi er etiske ulande og Kiona og Japan står højkt over os i gavn
for verden

Fra : mr

Dato : 09-03-09 07:01

> [...]
> Vestens ondskabg opfnadt at udnytte folk med den absurde ide om åndelig
> ejendom - vi er etiske ulande og Kiona og Japan står højkt over os i gavn
hvor længe siden er det at du var i japan?
hvor længe siden er det at konen skred?
Naturligvis tror kina ikke på copyright - de har jo ikke selv opfindelser
som er brugbare i nyere tid. Eller kan du nævne andet end tusind år gamle?
Pludselig kom du i tanke om at det ikke er kina der opfandt robotten - du er
sørme klog gamle fede mand. Du er altså enm løgner, igen et bevis. Du løj
også om arbejdsløsheden, eller magter du blot ikke en så¨simpel beregning?
Du blev helt stille med mand ej bold. Interessant. Men nu kommer der vel
igen et klynkeindlæg.

Fra : mr

Dato : 09-03-09 15:55

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> beregning?
> Du blev helt stille med mand ej bold. Interessant. Men nu kommer der vel

blev din uvidenhed udstillet her?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-09 18:07

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

Udover korte ferier har Noriko boet Bjelkes Alle 46 sammen med mig i fr 16
år siden vi b lev gift, men papirmæssig skilsmisse var gavnlig da
opholdstilladelse var i hus efter 3 år

Krudt, kompas, bortryhkkemaskinen som Gutenberg kopierede snylteragtigt ,
papir, raketter osv osv osv
Viu står i større teknologisk gæld til dem end de til os

Ugen kinesere og tyske nazister ingen GPS

Kuglerammen er ofte hurtigere end en komputer og computeren står på
skuldrene af denne opfindelse

Fra : mr

Dato : 09-03-09 22:02

> [...]
>
> Ugen kinesere og tyske nazister ingen GPS
>
> Kuglerammen er ofte hurtigere end en komputer og computeren står på
og hven har opfundet computeren?
Du kan med bedre sandhed påstå at arabernes decimaltal er grundlaget for
computeren. Men så meget har du vel ikke forstået?
Kugleram,men er hurtigere end enb lommeregner i enkle tilfælde, naturligvis
ikke hurtigere end en omputer. Men du har vel ike endnu forstået hvad en
computer er?
Hvor mange kvinder er flygtet fra dig gennem tiden?
Kan kina leve af deres egne opfindelser, ja eller nej?
hvem opfinder robotterne, kina?
Hvorfor lyver du om kinas arbejdsløshed og recession?
ved du hvad du taler om?
hvorfor er det snylteri når europæerne trykker bøger, men klogt når
kineserne kopierer vestlige varer?
fjols

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-09 03:44

> [...]

> håndfuld kvinder der ikke stadig bor i mit hus

> Kan kina leve af deres egne opfindelser, ja eller nej?

De har overskud i dag i høj grad ved atg opfinde modificerede
japanerrobotter
Hvilke andre ulande har overskud?
Japan har tabt markedsandele så er er vist verdens vinder og DK har
underskud og er rigt pr venskab med USA

> hvem opfinder robotterne, kina?

ingeniører

> Hvorfor lyver du om kinas arbejdsløshed og recession?
> ved du hvad du taler om?

JEg lyver ikke og jeg ved ikke hvad du taler om

> hvorfor er det snylteri når europæerne trykker bøger, men klogt når
> kineserne kopierer vestlige varer?
> fjols

Vi fortier at Gutenbertg stjal alle ideer fra Kina
Det er lyvende og uetisk og snyltende - men Kina tilgiver og er modstander
af patentrondskaben og copyrightondskaben - men blev tvunget med i lortet af
den kloge Nixon som fik dem med tl at berige verdenshandelen så vi idag i
Vesten alle har råd til en komputer

På Mozarrrts tid - før verden gik af lave i 1914 - stjal alle med arme og
ben ideer, varemærker, kunst, temaer, opfindelser, osv og det var en
fordelagtig tid med større fremskridt end idag, for mennesket er et lærende
dyr som bør kopiere frit - der er rigelig gevisnt i æren ved at komme først
med n y tænkningen

Fra : mr

Dato : 10-03-09 22:34

> [...]
> japanerrobotter
> Hvilke andre ulande har overskud?
> Japan har tabt markedsandele så er er vist verdens vinder og DK har

DK har overskud på handel med japan - ved du det?

> ingeniører
sjovt, du skrev ellers kina, så skrev di japan, nu indrømmer du din løgn.
Ynk.

> JEg lyver ikke og jeg ved ikke hvad du taler om

Du løj om arbejdsløsheden i kina, og dsu kan ikke beregne den. troede ellers
du kunne regne så simple tting ud.

> [...]
> af den kloge Nixon som fik dem med tl at berige verdenshandelen så vi idag

Hvorfor har kun 5% kinesere råd til en computer?
Gutenberg er ligegyldig. Eller er det en af verdenshistoriens vigtigste
begivenheder?
hvor mange opfindelser har kina som har betydning for deres egenproduktion i
dag? Hjulet, støbejern, papir. Er vesten onde fordi de fabrikerer papir?

> [...]
> fordelagtig tid med større fremskridt end idag, for mennesket er et
> lærende dyr som bør kopiere frit - der er rigelig gevisnt i æren ved at
Hvem er Mozarrrt?
det er altså ondskab når vesten stjal 1000 år gamle opfindelser, men klog
når kinsa kopierer vesten. Du er så genial gamle Bo. Forklar det?

Fra : mr

Dato : 09-03-09 22:03

> [...]
>
> Ugen kinesere og tyske nazister ingen GPS
>
> Kuglerammen er ofte hurtigere end en komputer og computeren står på
glemmer du ikke inden?
eller er det for svært at holde styr på mere end to lande for en gammel
senil mand

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-09 03:36

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> glemmer du ikke inden?
> eller er det for svært at holde styr på mere end to lande for en gammel
> senil mand
Uden Kinesere - sku jeg ha skrevet

Indien er det hvad du mente med "inden">

Ingen ved om kugleramme kom først i Indien eller Kina - men nullet var
VISTNOK først i Indien

Fra : mr

Dato : 10-03-09 22:28

> Uden Kinesere - sku jeg ha skrevet
>
> Indien er det hvad du mente med "inden">
>
> Ingen ved om kugleramme kom først i Indien eller Kina - men nullet var
> VISTNOK først i Indien
tråden startede med indien, men du gled tilbage til dit elskede kina, som
ikke kan bruge fede fjolser som dig. De foragter fede mennesker der ike har
styr på egen ernæring. Vidste du det, eller står det ikke i en af dine gamle
bøger?
skal vi nu til at finde stavefejl - hvor godt staver du kloge Bo?