Stafetten.
Fra : -= JF =-

Dato : 19-03-09 21:58

La' os prøve at se om legen kan holde vand.

Jeg synes at slow heavy er noget af det fedeste, og ofte med tæske flot
lyd... Her kommer en af mine favoritter:

Ozzy Osbourne - Mama I'm Coming Home
http://www.youtube.com/watch?v=5GZlJr1c48k

Kør videre på ordet Mama

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-03-09 22:30

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg synes at slow heavy er noget af det fedeste, og ofte med tæske flot
> lyd... Her kommer en af mine favoritter:

Slade med "Mama Weer All Crazy Now":
http://www.youtube.com/watch?v=0gPulu85q04
Godt gammelt nummer fra min ungdom

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-03-09 22:33

"Mama, he´s crazy" m. Judds

http://www.youtube.com/watch?v=LLsT0wtNGGk

--
mvh Eva Schmidt

Fra : perhag

Dato : 19-03-09 22:17

On 19 Mar., 21:57, -= JF =- <inva...@invalid.invalid> wrote:

> Kør videre på ordet Mama

Det er endnu ikke nævnt om det er tilladt at bruge oversættelser af
ordet. Hvis ikke, så vil følgende ABBA-titel lede hen mod italienske
sange:

ABBA - Mamma Mia

http://www.youtube.com/watch?v=kxwFOaz0EVI

Der er også en titel på dansk med Mama:

Peter Belli - Roser til Mama

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=player&trackid=28140503&wmencpid=100

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-03-09 07:14

-= JF =- skrev:

>Kør videre på ordet Mama

Howard Jones - Look Mama

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-03-09 08:55

> Howard Jones - Look Mama
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Eller Heintje's " Mama "

M.V.H....Benny..

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-03-09 12:42

On Thu, 19 Mar 2009 21:57:47 +0100, -= JF =- <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>
>Jeg synes at slow heavy er noget af det fedeste, og ofte med tæske flot
>lyd... Her kommer en af mine favoritter:

Så vil jeg foreslå svenske Harpo med "Motorcycle Mama"
http://www.youtube.com/watch?v=9o-HIAPLRTU&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Martin Bak

Dato : 20-03-09 13:33

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes at slow heavy er noget af det fedeste, og ofte med tæske flot
> lyd... Her kommer en af mine favoritter:

Så vil jeg da foreslå Steve Miller Band fra den fedeste plade, "The Joker".
Nummeret er selvfølgelig
Shu Ba Da Du Ma Ma Ma
http://www.youtube.com/watch?v=SctXkEviaoc

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 20-03-09 15:31

> [...]
>
> Jeg synes at slow heavy er noget af det fedeste, og ofte med tæske flot
> lyd... Her kommer en af mine favoritter:

Jeg vil forselå, at man i stedet for at udpege et ord idet man starter
tråden, så bare tager alle forslag med, der rummer ord fra titlen.
Når der er gået et døgns tid må man beslutte sig for, hvilket af de indkomne
forslag man synes skal bære stafetten videre.
Den nye stafetbærer kan så starte en ny tråd, enten med det nummer der har
givet ham/hende stafetten, eller et andet der er afledt af et ord fra titlen
på pågældende nummer.
Grunden til dette forslag er, at vi ellers læner os meget tæt op ad "dagens
ord" konceptet, blot med den forskel at vi her har fået tilføjet en
begrænsning om at ordet skal findes i titlen.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : schlafen

Dato : 20-03-09 22:10

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg vil forselå, at man i stedet for at udpege et ord idet man starter
> tråden, så bare tager alle forslag med, der rummer ord fra titlen.

I så fald vil jeg kvittere med Notting Hillbillies - Feel like going home
http://www.youtube.com/watch?v=FjMtxF6B630

LH

Fra : perhag

Dato : 23-03-09 05:04

On 20 Mar., 12:42, Poul Erik Lindaa <poule...@lindaa.cykeldk> wrote:

> Så vil jeg foreslå svenske Harpo med "Motorcycle Mama"http://www.youtube.com/watch?v=9o-HIAPLRTU&fmt=18

Interessant stillestående sceneoptræden. Ellers var Harpo noget mere
bevægelig som her:

Harpo - Rock'n Roll Clown

http://www.youtube.com/watch?v=2EZzk-3i0BA

Efterhånden er han vel indskrevet i glemmebogen som så mange andre,
men over 30 år efter sin storhedstid er han igen på tysk TV, her med
et af hans største 70er-hits:

Harpo - Horoscop

http://www.youtube.com/watch?v=KHLuzPn4ByU

Fra : Max

Dato : 23-03-09 12:11

Hej

> Efterhånden er han vel indskrevet i glemmebogen som så mange andre,
> men over 30 år efter sin storhedstid er han igen på tysk TV, her med
> et af hans største 70er-hits:

Helt i glemmebogen har han nu ikke været

http://en.wikipedia.org/wiki/Harpo_(singer)

--
Mvh Max

Fra : Broegger

Dato : 26-03-09 09:46

-= JF =- <invalid@invalid.invalid> skrev news:4e6c5$49c2b1cb$3e3d8c6c$32356
@news.arrownet.dk:

> [...]
>
> Jeg synes at slow heavy er noget af det fedeste, og ofte med tæske flot
> lyd... Her kommer en af mine favoritter:

Genesis... MAMA. FEEEDT nummer.
http://www.youtube.com/watch?v=SuXhMaCD4zI

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Kert Rats

Dato : 07-04-09 15:20

> [...]
>
> Jeg synes at slow heavy er noget af det fedeste, og ofte med tæske flot
> lyd... Her kommer en af mine favoritter:

Lena Zavaroni med Mama (he's making eyes at me). Se på

http://www.youtube.com/watch?v=J09IeN-ONbk

Venligst

Kert Rats