Sang fra tv-serien Fraiser med et rim på h~
Fra : Kert Rats

Dato : 15-03-09 02:05

Sangen synges af de to psykiaterbrødre til faderens store irritation, eller
i det mindste mishag. Fraiser spiller klaver til nummeret.

Mit spørgsmål er: Hvad hedder nummeret?

Det er vist fra en musical, tror jeg.

Venligst

Kert Rats

Fra : Thomas Helgesen

Dato : 15-03-09 21:10

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> Sangen synges af de to psykiaterbrødre til faderens store irritation,
> eller i det mindste mishag. Fraiser spiller klaver til nummeret.
>
> Mit spørgsmål er: Hvad hedder nummeret?
>
> Det er vist fra en musical, tror jeg.

Jeg faldt over dette link: http://www.youtube.com/watch?v=H0b5KKIkm7k - Er
det denne? I så fald hedder den tilsyneladende 'The Scary Hippopotamus'. Jeg
kan dog ikke svare på hvem der har skrevet nummeret, eller hvor det er taget
fra.

/Thomas

Fra : Ole Damgaard

Dato : 15-03-09 21:27

Jeg
> kan dog ikke svare på hvem der har skrevet nummeret, eller hvor det er taget
> fra.
>
> /Thomas

Gilbert and Sullivan's The Pirates of Penzance.
se her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Major-General's_Song
mvh ole

Fra : Kert Rats

Dato : 16-03-09 13:40

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra.
>
> /Thomas

Gilbert and Sullivan's The Pirates of Penzance.

******

Det var netop den. Tak til jer begge, Ole og Thomas.

Venligst

Stefan