Nedsatte varer hos HWL
Fra : Padre

Dato : 21-03-09 09:38

Der er en række varer, der udgår hos HWL, og de er så nedsat. Der er bla
tojiro knive nedsat fra 2800 til 1400 før moms .....

Og mukka kander

http://www.hwl.dk/produkter/17Udgået

--
Padre

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-03-09 18:42

"Padre" <spirito_santo@sans-spam.yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Der er en række varer, der udgår hos HWL, og de er så nedsat. Der er
> bla tojiro knive nedsat fra 2800 til 1400 før moms .....

Imponerende. Så når de næsten ned på de priser, man kan købe Tojiro-knive
til i stort set alle andre EU-lande.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 22-03-09 03:33

Følgende er skrevet af Padre:
> Der er en række varer, der udgår hos HWL, og de er så nedsat. Der er bla
> tojiro knive nedsat fra 2800 til 1400 før moms .....
>
> Og mukka kander

Jaja, folk vil fuppes.

6 kopper Bialetti Moka Ex / 185.82 (ex. moms)
http://www.hwl.dk/produkt/17Udg%C3%A5et/U601163
TILBUD! Før 371.63. Du sparer 185.81 kr.

Men sjovt nok er det ikke helt i tråd med priser andre steder.
f.eks.

Bialetti Moka Express 6 kops / 250.-kr
http://moccashop.dk/product.asp?product=736

Jeg ville handle med moccashop.dk hvis det var mig der skulle ud og
have en ny Bialetti.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Preben Larsen.

Dato : 22-03-09 03:37

Og jeg ved godt de er ca. 18.-kr dyrere, men de er ærlige, er HWL det?
og hvad med produktet er det originalt eller? når de kan lyve med det
ene kan de sikkert også med det andet.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Padre

Dato : 22-03-09 16:15

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> wrote in message

> Og jeg ved godt de er ca. 18.-kr dyrere, men de er ærlige, er HWL det? og
> hvad med produktet er det originalt eller? når de kan lyve med det ene kan
> de sikkert også med det andet.

..... en bitter gammel mand

--
Padre

Fra : Preben Larsen.

Dato : 22-03-09 16:21

Padre forklarede:
> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> wrote in message

> .... en bitter gammel mand

Slet ikke, men HWL er tilsyneladende et platfirma.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Padre

Dato : 22-03-09 19:07

> Slet ikke, men HWL er tilsyneladende et platfirma.

Så må du hellere tage derind og kigge dem efter i sømmene.

--
Padre

Fra : Max

Dato : 23-03-09 19:13

Hej Preben

> Slet ikke, men HWL er tilsyneladende et platfirma.

Hvorfor det ?

--
Mvh Max

Fra : Preben Larsen.

Dato : 24-03-09 05:20

Max formulerede mandag:
> Hej Preben

> Hvorfor det ?

Hvorfor de store førpriser? du kan jo få de samme vare alle andre
steder til samme og endda mindre pris end den de angiveligt er havnet
på, efter deres "pris nedsætning" på udgåede vare.

Det lugter da lidt af plat.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Max

Dato : 24-03-09 08:44

Hej Preben

> Det lugter da lidt af plat.

Det lugter mere af normal handel.

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-09 09:16

> Det lugter mere af normal handel.

Såfremt HWL ikke har solgt varene til annonceret førpris, er det i hvert
fald ulovligt. Har de solgt varene til annonceret førpris, kan vi
konstatere, at HWL er EKSTREM dyr i forhold til alle andre, men det er jo en
ærlig sag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 24-03-09 09:44

Hej Jens

> [...]
> hvert fald ulovligt. Har de solgt varene til annonceret førpris, kan
> vi konstatere, at HWL er EKSTREM dyr i forhold til alle andre, men

Den problemetik ser vi jo hver uge i tilbudsaviserne, før priser der
aldrig er blevet brugt, men ingen gør jo noget ved det. Systemet
har jo virket i mange, mange år, tidligere havde man noget der
katalogpriser der fik det til at se ud som om man fik store rabatter.

Men lille omsætning og stor avance har alle dage været
god købmandskab.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 22-03-09 09:42

Hej Preben

> [...]
> TILBUD! Før 371.63. Du sparer 185.81 kr.
>
> Men sjovt nok er det ikke helt i tråd med priser andre steder.

Sjovt nok fandt jeg en flok af netop den model i Aktiv Super
til 20 kr. pr stk. Jeg købte en hel flok som jeg har givet væk
af til interesserede, så de behøver at koste.

--
Mvh Max

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 22-03-09 19:37

Max formulerede søndag:
> så de behøver at koste.

Koste !?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Max

Dato : 22-03-09 19:43

Hej Brrian

> Max formulerede søndag:

> Koste !?

Ja, en lille mangel havde sneget sig ind :

--
Mvh Max

Fra : Padre

Dato : 24-03-09 03:49

On 24 Mar., 05:20, Preben Larsen. <mrlarsen,@,post.cybercity.dk>
wrote:

> Hvorfor de store førpriser? du kan jo få de samme vare alle andre
> steder til samme og endda mindre pris end den de angiveligt er havnet
> på, efter deres "pris nedsætning" på udgåede vare.

Her er en af de varer, som jeg lagde mærke til, og som gjorde, at jeg
postede linket:
http://www.hwl.dk/produkt/17Udgået/177817

Samme varer på 2 andre sites:
http://www.razorsteel.com/dick-1778serien-japansk-kokkekniv-17cm-p-421.html

http://www.leonberg.dk/catalog/product_info.php?products_id=303

Hos hwl kostede kniven før 3226,78 ex moms svt. ca. 4033 kr. Efter
rabatten koster den 2226,75, svt. 2783,50 kr.

Hos Razorsteel koster den 3618,75 kr og hos Leon Berg koster den 3146
kr, hvilket vil sige at HWL er ca. 350 billigere end den billigste
pris, jeg kunne finde (på en hurtig google søgning)

--
padre

Fra : Max

Dato : 24-03-09 11:35

Hej Padre

> Hos Razorsteel koster den 3618,75 kr og hos Leon Berg koster den 3146
> kr, hvilket vil sige at HWL er ca. 350 billigere end den billigste
> pris, jeg kunne finde (på en hurtig google søgning)

Nu har du vel bemærket at HWL opgiver priser UDEN moms ?

--
Mvh Max

Fra : Padre

Dato : 24-03-09 05:02

On 24 Mar., 11:35, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Nu har du vel bemærket at HWL opgiver priser UDEN moms ?

Jeg citerer fra min post:

"Hos hwl kostede kniven før 3226,78 ex moms svt. ca. 4033 kr. Efter
rabatten koster den 2226,75, svt. 2783,50 kr. "

Som du ser opgiver jeg priserne med moms lagt oveni, og det er prisen
efter rabat men inkl. moms, som jeg sammenligner med.

Så jo, det havde jeg bemærket. Jeg handler nemlig jævnligt hos dem

--
padre

Fra : Max

Dato : 24-03-09 12:10

Hej Padre

> Som du ser opgiver jeg priserne med moms lagt oveni, og det er prisen
> efter rabat men inkl. moms, som jeg sammenligner med.

Ja, nu kan jeg godt se det, jeg troede det var før priserne du
refererede
til, beklager min uopmærksomhed.

--
Mvh Max