Visa til Vietnam
Fra : Maximum

Dato : 16-03-09 19:10

Er der nogen der har erfaringer med at købe visa til Vietnam online?

Fra : The Mip

Dato : 17-03-09 08:31

"Maximum" <Har@Ingen.nowhere> wrote in message
> Er der nogen der har erfaringer med at købe visa til Vietnam online?

Prøv http://www.vietnamemb.dk/Visum.htm

Under 15 dage ved indrejse kan visum undgåes ellers blanket, foto, check og
pas (ja, the real thing :) sendt anbefalet med svarkuvert - sidst endte det
med at jeg var nød til at ringe til dem for at høre hvad jeg skulle skrive
på check - det blev 500 kr for det 1 side store klistermærke der kom i pas.

Virkede fint de 2 gange jeg har haft fornøjelsen og det var 2 super fine
ture, pragtfuldt land at rejse rundt i, venlighed og hjælpsomhed endnu mere
udpræget end andre stedder i asien.

At prisniveau så også er utrolig lavt, ex. ca. ½ pris af thailand gør jo
heller ikke noget - så god tur.

Håber du har bemærket at regntid starter ved indgangen til maj
(se ex. klimadata http://www.dmi.dk/dmi/verdensvejr.htm?city=800084001-
saigon / ho chi minh)

the_mip

Fra : Carsten Keller

Dato : 17-03-09 09:03

"Maximum" <Har@Ingen.nowhere> wrote in message
> Er der nogen der har erfaringer med at købe visa til Vietnam online?

En kollega anbefalede denne:
http://www.visa-vietnam.org/

Hun havde venner der havde brugt dem med succes. Det er dem vi ender med at
bruge når vi tager afsted om 18 (ja, kun atten , jubii!!!) dage.

Keller