off-topic
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 29-07-01 18:34

Hvilken news-server bruger I til at se dk.binaer?
Dorthe

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-07-01 18:41

Hej Dorthe

Jeg er på via Cybercity - der går binaer fint igennem...

Mvh. Camilla

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev...

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 29-07-01 18:56

Her bruges news.tele.dk

Mvh
Carina

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 29-07-01 20:15

Carina Mia Boese skriver:

> Her bruges news.tele.dk
>
> Mvh
> Carina

Jep, har lige prøvet, og det virker. Den har jeg brugt tidligere, med de
droppede vist gruppen på et tidspunkt.
Dorthe

Fra : Kate

Dato : 30-07-01 21:23

Dorthe Prip Lahrmann wrote:

> Carina Mia Boese skriver:

> Jep, har lige prøvet, og det virker. Den har jeg brugt tidligere, med de
> droppede vist gruppen på et tidspunkt.
> Dorthe

Ja, det var da serveren gik kold og de kun kørte test serveren, men nu
funker det igen med de binære grupper.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Ern Yoka

Dato : 29-07-01 20:21

News.stofanet.dk her

Fra : Ulla

Dato : 29-07-01 19:18

12move, som kører på Worldonlines net, er god. Mobilix er dåårlig, så hold
dig fra den!

--
Med Venlig Hilsen Ulla

"Alt hvad jeg behøver at vide har jeg lært af min kat"
Af: Suzy Becker

Fra : Kate

Dato : 30-07-01 21:23

Ulla wrote:

> 12move, som kører på Worldonlines net, er god. Mobilix er dåårlig, så hold
> dig fra den!

Åååååå neeeeeej. Jeg får ADSL fra Mobirange den 15 Aug og bruger enkelte
af binærgrupper temmeligt meget
Lige nu bruger jeg også 12move, foruden TDC.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 30-07-01 20:40

> 12move, som kører på Worldonlines net, er god. Mobilix er dåårlig, så hold
> dig fra den!

Ja og så er vi nogen der er låst til mobilixnet... wadr... det værste hø...
de sletter af og til alle indlæg, så man pludselig står og kun har fået det
½ med... puuuhhaaaa... shame on them:

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 29-07-01 20:05

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken news-server bruger I til at se dk.binaer?
news.get2net

--
Ghita
+ Et lille vuf fra Sara

Fra : jsj

Dato : 30-07-01 11:18

Hvis i ikke kan se en eller anden nyhedsgruppe så prøv
at søge på http://www.newzbot.com/search.html
så får man et udvalg af frie servere, det er dog ikke
altid de har indlægene så længe da det typisk er private
servere.
mvh jsj