Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fototips.dk
Fra : Robert Piil

Dato : 03-04-09 19:16

Jeg har i et stykke tid fulgt med på fototips.dk, som drives af
Fotojournalist Nicolai Brix (han holder også til på fotostart.dk).

Den vil jeg gerne anbefale. Han laver en del videoklip af situationer
han kommer ud for i sit arbejde, jeg synes specielt om at følge den,
fordi han udstråler glæde ved sit job, og har overskud til at lege med
tingene. Der er ikke meget af det han laver der virker mekanisk i hvert
fald.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : DennisK

Dato : 03-04-09 20:15

Robert Piil skrev:
> Jeg har i et stykke tid fulgt med på fototips.dk, som drives af
> Fotojournalist Nicolai Brix (han holder også til på fotostart.dk).
http://www.fotograftips.dk er vist siden du gerne vil henvise til :)

/Dennis

Fra : schlafen

Dato : 03-04-09 20:19

"DennisK" <spam@kruzefjern.net> skrev i meddelelsen
> http://www.fotograftips.dk er vist siden du gerne vil henvise til :)
>
> /Dennis

arhhh - det var bedre...

Fra : Robert Piil

Dato : 03-04-09 21:29

DennisK skrev:
> http://www.fotograftips.dk er vist siden du gerne vil henvise til :)

Ja, selvfølgelig - tak.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : schlafen

Dato : 03-04-09 20:17

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> udstråler glæde ved sit job, og har overskud til at lege med tingene. Der
> er ikke meget af det han laver der virker mekanisk i hvert fald.

kan ikke se andet end en kedelig forside....