Nokia eller Panasonic.
Fra : Fischer

Dato : 29-07-01 18:18

Min søn ønsker sig en mobiltelefon.
Krav: Intelligent ordbog og skal bruges med TDC taletid (VicTid). Jeg gider
altså ikke købe en Debitel- eller Sonofon-telefon som så skal låses op.
Jeg har kig på Nokia 3310 og Panasonic GD52.

Fungerer ordbogen i Panasonic'en lige så godt som Nokia'en?
Er der andre alternativer jeg kan overveje?

Alternativt har jeg overvejet en brugt Nokia 3210, men jeg synes de er for
højt prissat i forhold til hvad jeg synes de er værd.

*Fischer

Fra : Tom Manczak

Dato : 29-07-01 19:07

> Jeg har kig på Nokia 3310 og Panasonic GD52.

efter min erfaring er panasonic en langt mere robust tlf. end nokia, jeg
har haft nokia før og er gået over til panasonic. De er ofte længere om
at komme på markedet men tilgengæld får du en telefon som kan modstå
mange "uheld" og er af en god kvalitet.

ordbogen bruger jeg ikke, så det kan jeg ikke sige noget om.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734

Fra : Allan Anonym

Dato : 29-07-01 22:59

> Alternativt har jeg overvejet en brugt Nokia 3210, men jeg synes de er for
> højt prissat i forhold til hvad jeg synes de er værd.

Kan man ikke få dem for under 500 kr.? OK hvis du ikke vil have brugt kan
det godt være at ny-markedet for dem er tyndt. En 3310 koster nok dobbelt så
meget. Jeg har haft en 3210 i 2 år og den har fået mange tæsk og altid
virket som den skulle. Det eneste jeg egentlig savner er vibrator funktion.
Din søn vil nok også sætte pris på at det ikke er "den gamle model" hvis det
bliver en 3310.

Jeg kender ikke forfærdelig meget til Panasonics små telefoner, men har kun
hørt godt.