Celan 0800I-EA switch login?
Fra : Brian Kals

Dato : 01-04-09 15:18

Hej.

Jeg har fået en sådan intelligent switch, men ingen manual.
Er der nogen der kender IP adressen til GUI login?

Celan svare ikke på deres email, så der kan jeg ingen hjælp hente.
Jeg kan heller ikke finde noget information på google.

Mvh
Brian.

Fra : Brian Kals

Dato : 01-04-09 15:34

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Celan svare ikke på deres email, så der kan jeg ingen hjælp hente.
> Jeg kan heller ikke finde noget information på google.

Det er lykkes mig at finde IP´en, ved at bruge en IP scanner.
Nu er næste problem så at jeg ikke kender login name og password.
Er der et default login?

Mvh
Brian

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 02-04-09 14:08

Den Wed, 01 Apr 2009 16:34:07 +0200 skrev Brian Kals:

> Det er lykkes mig at finde IPŽen, ved at bruge en IP scanner. Nu er
> næste problem så at jeg ikke kender login name og password. Er der et
> default login?
>
> Mvh
> Brian

Købte du den fra bagagerummet på en BMW?

---
Karl Erik.