d-link, airplus CFG.exe
Fra : Gunnar Wedam

Dato : 30-03-09 14:09

-Jeg har kørt denne konfiguration længe, men her i februar skete der
”pludselig” det, at
hver gang jeg starter min PC får jeg følgende 2 fejlmeddelelser:
Den første er,
”’AIRPLUS CFG.exe – indgangspunktet blev ikke fundet’
Procedureindgangspunktet aps.SearchInterface blev ikke fundet i
’DLL-biblioteket. Wlanapi.dll”

Den anden er,
”’WZCSLDR2. exe – indgangspunktet blev ikke fundet’
Procedureindgangspunktet aps.GetReady blev ikke fundet i
’DLL-biblioteket. Wlanapi.dll”

Hvad skal jeg gøre for at få ovennævnte fejlmeddelelser neutraliseret?
Jeg har fjernet alt vedr. d-link på den bærbar og geninstalleret, men
fejlen blev ikke neutraliseret.

Jeg arbejder fra en bærbar, hvori er sat D-LINK AirPlus Xtreme G, DWL
- G650. High-speed 2.4GHz/802.11g Wireless Cardbus Adapte.

Jeg bruger: Windows XP home, Wireless 108G Router model DI-624/E-MER,

S/N: F31L162002163, H/W Ver.:D2 F/W Ver.:4.01.
-
Gunnar, København