Fjern understregning og blink
Fra : Schou

Dato : 29-07-01 16:53

Jeg har barslet lidt med at fjerne understregning af links samt
blink på min webside www.schouwebcoins.dk
Websiden ser fin ud i min egen browser (IE5.5) - hvor der ingen
understregning eller blinkende tekset er, men hos andre er link
understregede og hos enkelte blinker teksten.
Jeg er kommet så langt, at det har noget at gøre med hvordan ens
browser er indstillet, men har også fået at vide, at man kan slå
disse ting fra i Frontpage 2000.
Har du løsningen til mit problem, er du meget velkommen til at
hjælpe mig ved at sende en e-mail.

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 29-07-01 17:24

Schou skrev en hel masse som jeg har klippet væk
da han har fået svar i ..news:dk.edb.internet.webdesign.html
Hvor han også har spurgt
jopa

www.jp-web.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-07-01 17:27

Hej med dig

Du kan evt. sætte dette ind imellem <head> og </head>
A:link {color:CCCCCC; text-decoration:none;}
Det gør tekstfarven på dine links hvide og fjerner evt. understregning.

Blinkene skal du nok ind og fjerne manuelt, for der står følgende:
text-decoration: blink; ved hvert eneste af dine links! Og så er det jo ikke
så underligt, at de blinker...

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : jopa

Dato : 29-07-01 17:49

Camilla Scharff skrev bla..
> [...]
>
> Blinkene skal du nok ind og fjerne manuelt, for der står følgende:
> text-decoration: blink; ved hvert eneste af dine links! Og så er det jo

Hej Camilla
Hvis han alligevel skal fjerne blink så kræver det ikke meget at skrive none
i stedet.
Så behøves han ikke den style i headeren.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-07-01 20:17

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev...
> [...]
none
> i stedet.
> Så behøves han ikke den style i headeren.

Du er da også så praktisk...
Men hvis man nu sætter den ind i headeren, så har man jo indstillingerne til
en anden gang, ikk´?

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : jopa

Dato : 30-07-01 21:11

Camilla Scharff skrev ..
> Du er da også så praktisk...
> Men hvis man nu sætter den ind i headeren, så har man jo indstillingerne
til
> en anden gang, ikk´?

Jo

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-07-01 18:51

Sun, 29 Jul 2001 15:53:02 +0000 (UTC), skrev Schou <es@pc.dk>:

>Jeg har barslet lidt med at fjerne understregning af links samt
>blink på min webside www.schouwebcoins.dk

Du har under style indstillingerne fået skrevet blink, erstat det
med none.

<a style="color: #CCCCCC; text-decoration: blink; font-family:
AdobeSm" href="Midterside.htm">

Så er blink væk og der er ingen understregning af links.

Blink virker ikke i IE, kun i Netscape derfor ser du ikke
blinkene.

>Har du løsningen til mit problem, er du meget velkommen til at
>hjælpe mig ved at sende en e-mail.

Man spørger i nyhedsgruppen og får svar samme sted.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/