Lave streamlink til Itunes
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 31-03-09 16:05

Hej, jeg bokser lidt med at få min Mini til at være mit nye anlæg, så
jeg vil gerne høre netradio via Itunes på den (så jeg kan bruge min
iphone som remote), i den forbindelse så har jeg bl.a. et stream som jeg
har prøvet at få til at virke som stream, jeg kan godt åbne det i min
safari og spille det der, men vil gerne gemme det som en fil jeg kan
åbne i Itunes, håber mit vrøvleri giver mening.

Nogle der har bikset med sådan noget, for en god ordens skyld smider jeg
lige det aktuelle stream:

http://mediasrv.musicradio.com/HeartLondon

På forhånd tak

Kim

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-03-09 16:15

Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> wrote:

> [...]
> åbne i Itunes, håber mit vrøvleri giver mening.
>
> Nogle der har bikset med sådan noget, for en god ordens skyld smider jeg

Jeg tror ikke iTunes kan tage andet end Mp3 streams ... det du henviser
til er et .asf stream som er en microsoft standard ...

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-03-09 16:36

Kim Jørgensen skrev:

> safari og spille det der, men vil gerne gemme det som en fil jeg kan
> åbne i Itunes, håber mit vrøvleri giver mening.

Det er vist en ASF stream, som er et format iTunes ikke kan lide
umiddlebart.

Har de ikke et andet format også?