Blu-ray hjælp søges.
Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 03-04-09 13:38

Hej

Jeg har et problem med mit Pioneer BDC-202. Det sidder i en AMD 5000+
(65watt) maskine kørende XP. Grafikkortet er et 8500GT kort så
hardwaren burde være på plads.

Drevet er med sidste version af firmwaren. Regionen er B for både
PowerDVD og drevet.

Jeg anvender en legal PowerDVD 9 Ultra som afspiller. De alm DVD
skiver er der ingen problemer med.
Blu-ray: Jeg kan se alt ekstra materialet, men filmen er lukket
område. PowerDVD går død og skal dræbes med taskmanageren.

OK. Her i dag har jeg haft drevet i en af mine venners maskiner. Stor
set det samme hardware. Her var det PowerDVD 8 Ultra og AnyDVD der
blev anvendt, og nu kunne jeg hele filmen. Skal jeg anskaffe AnyDVD,
eller har jeg et andet problem????????

Hjælp søges.

Benny

Fra : Jesper Lund

Dato : 03-04-09 23:50

hojvaelde wrote:

> [...]
> set det samme hardware. Her var det PowerDVD 8 Ultra og AnyDVD der blev
> anvendt, og nu kunne jeg hele filmen. Skal jeg anskaffe AnyDVD, eller

Understøtter din monitor HDCP?

--
Jesper Lund

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 03-04-09 17:26

On 4 Apr., 00:50, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Understøtter din monitor HDCP?

Det er en Samsung 226WB og den understøtter HDCP.

Jeg kører DVI over til den.

Benny

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 04-04-09 06:20

[...]