Kan gammel printer stik blive til usb
Fra : Lazy

Dato : 23-03-09 21:04

Hej

Jeg har en gammel printer som lever op til min minimale behov, printeren er
udstyret med et stort stik som sikkert var normalt for 10 år siden, er der
mulighed for at købe et eller andet som kan gøre det muligt at sætte
printeren til et usb stik?

Hilsen Lazy

Fra : simon

Dato : 23-03-09 21:09

Lazy skrev:
> [...]
> er udstyret med et stort stik som sikkert var normalt for 10 år siden,
> er der mulighed for at købe et eller andet som kan gøre det muligt at

Ja!
http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?products_id=27600&language=da
/simon

Fra : Henning

Dato : 23-03-09 21:53

On Mon, 23 Mar 2009 21:08:53 +0100, simon <nyhed.xxxx@gmail.com>
wrote:

>Ja!
>http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?products_id=27600&language=da

Kablet findes også med centronics stik i den ene ende og USB i den
anden, så er du fri for samlingen på midten, som ovennævnte lægger op
til.
Se f.eks. her http://www.pchonline.dk/p1450.asp (1. hit på google).

Fra : Jan Vennike

Dato : 24-03-09 18:48

> Kablet findes også med centronics stik i den ene ende og USB i den
> anden, så er du fri for samlingen på midten, som ovennævnte lægger op
> [...]

Her lige en 50'er billigere:
http://thansen.dk/product.asp?c=2520309065&n=496908102&pn=559664757 - og
TSvansen ligger jo overalt i DK

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)

Fra : Max

Dato : 24-03-09 18:56

Hej Jan

> Her lige en 50'er billigere:
> http://thansen.dk/product.asp?c=2520309065&n=496908102&pn=559664757 -
> og TSvansen ligger jo overalt i DK

Det sjove er så at man næsten kan købe en ny printer for de samme penge
:)

--
Mvh Max

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-03-09 19:11

Max:

> Hej Jan

> Det sjove er så at man næsten kan købe en ny printer for de samme
> penge
>:)

Ja, men blækket koster - det er dyrere end Chanel No 5.

--
2GB RAM should be enough for anyone.

Fra : Max

Dato : 24-03-09 19:16

Hej Axel

> Ja, men blækket koster - det er dyrere end Chanel No 5.

Jeg ved nu ikke rigtig, i min printer sidder der 5 patroner,
dem kan jeg skifte for 40 kr. sammenlagt, det får man
nu ikke meget Chanel No. 5 for :)

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-03-09 19:48

Max skrev:

>Jeg ved nu ikke rigtig, i min printer sidder der 5 patroner,
>dem kan jeg skifte for 40 kr. sammenlagt, det får man
>nu ikke meget Chanel No. 5 for :)

Du skal da sammenligne prisen med et produkt der efterligner chanel no 5

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-03-09 01:46

Axel Hammerschmidt skrev:

> Ja, men blækket koster - det er dyrere end Chanel
> No 5.

Ja, i de fleste tilfælde er det billigere at købe en ny
printer - blækket blivere dyrere og dyrere når den er
10 år gammel.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-03-09 13:01

Max wrote:

> Det sjove er så at man næsten kan købe en ny printer for de samme penge

Men vil den kunne leve op til de samme krav som den oprindelige?

Jesper Poulsen

Fra : Peter T.

Dato : 24-03-09 19:12

In article <49c7ec56$0$90266$14726298@news.sunsite.dk>,
nyhed.xxxx@gmail.com says...

> Ja!

Der er dog ikke 100% garanti for, at de virker.

--
Peter T.

Fra : Paul-J

Dato : 29-03-09 19:03

"Lazy" <p.e.borg@vaek.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et eller andet som kan gøre det muligt at sætte printeren til et usb stik?

Det store stik du snakker om hedder Centronics
Jeg har lige købt en Sandberg adapter Centronics>USB

Men jeg kan ikke bruge den fordi min printer HPlaserjet har en speciel 'mini-centronics'
stik.

Du kan få denne Sandberg adapter af mig for 120kr +porto -med returret-

Paul, Brøndby