Harddisk server grade
Fra : jan

Dato : 23-03-09 11:13

Hejsa.

Står for at skal udskifte 8 stk seagate SE sata diske. Skal man vælge
seagate igen eller er der stadig problemer med deres diske? Har ikke fulgt
med i om der også var problemer med deres server grade diske.

//Jan

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-03-09 17:29

jan wrote:

> Står for at skal udskifte 8 stk seagate SE sata diske. Skal man vælge

Kig i drev-gruppen. Der står alle dine svar og der er eksperter klar med
mere hjælp.

Jesper Poulsen

Fra : T.

Dato : 23-03-09 18:38

"jan" <jea"fjern"@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> seagate igen eller er der stadig problemer med deres diske? Har ikke fulgt
> med i om der også var problemer med deres server grade diske.

Hej Jan

Jeg har nok haft de første 15-20 stk Seagate diske inden for de sidste5-6
år, og har kun haft problem med 1stk som blev byttet ude problemer.
Lige nu har jeg 8stks i brug, den ene køre hverdag.

Hilsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-03-09 18:43

T. wrote:

> Jeg har nok haft de første 15-20 stk Seagate diske inden for de sidste5-6

Jeg går ud fra at du har læst mit indlæg. Det er skrevet for at minde
Jan om at harddiske er off-topic i denne gruppe.

Jesper Poulsen

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 23-03-09 20:10

Jesper Poulsen wrote:

> Jeg går ud fra at du har læst mit indlæg. Det er skrevet for at minde
> Jan om at harddiske er off-topic i denne gruppe.

Hvad er der egentlig tilbage af en computer man kan snakke om når du har
henvist alle de enkelte dele til hver sin gruppe ?

/Lars

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-03-09 20:14

Lars Peter Larsen wrote:

> Hvad er der egentlig tilbage af en computer man kan snakke om når du har
> henvist alle de enkelte dele til hver sin gruppe ?

Læs fundatserne istedet for dit evindelige vrøvl. Er du utilfreds må du
i sving i dk.admin.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Henning

Dato : 23-03-09 20:15

>Hvad er der egentlig tilbage af en computer man kan snakke om når du har
>henvist alle de enkelte dele til hver sin gruppe ?

Masser - se alle de andre (korrekte) indlæg i gruppen.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-03-09 20:16

Henning wrote:

> Masser - se alle de andre (korrekte) indlæg i gruppen.

Lars Peter foretrækker en stor anarkistisk skidestak af indlæg, ligesom
på diverse web-fora.

Jesper Poulsen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-03-09 21:47

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> writes:

> Lars Peter foretrækker en stor anarkistisk skidestak af indlæg, ligesom
> på diverse web-fora.

Uanset din holdning til meddebattøren, ville et mere sobert sprog
pynte.

Kai

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-03-09 21:53

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Uanset din holdning til meddebattøren, ville et mere sobert sprog
> pynte.

Det er ikke min holdning til Lars Peter. Det er Lars Peters holdning
skåret ud i pap.

Jesper Poulsen

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 24-03-09 22:07

Jesper Poulsen wrote:

> Det er ikke min holdning til Lars Peter. Det er Lars Peters holdning
> skåret ud i pap.

Min helt præcise holdning er at dine tilrettevisninger som netbetjent
mest af alt ligner en afpisning af den der træder ved siden af.
Den praksis må du meget gerne ændre til at være imødekommende som jeg
skrev til dig i en anden tråd.

/Lars

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-03-09 13:00

Lars Peter Larsen wrote:

> Den praksis må du meget gerne ændre til at være imødekommende som jeg
> skrev til dig i en anden tråd.

Hvis du nu gad læse fundatserne og placerede dine svar i henhold til
dem, så ville denne tråd slet ikke være nået hertil.

Det er ikke mig der ikke kan finde ud af at læse og forstå.

Diskussionen hører ikke til her.

Jesper Poulsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-04-09 05:04

Lars Peter Larsen wrote:

> [...]
> mest af alt ligner en afpisning af den der træder ved siden af.
> Den praksis må du meget gerne ændre til at være imødekommende som jeg

De overordnede grupper er til spørgmål, som man ikke ved, hvor hører hjemme.

> /Lars

Med venlig hilsen

Peter Larsen