RAM type DDR2 4300 contra DDR2 5300
Fra : Ulf Gustavsen

Dato : 22-03-09 19:37

Goddag

Jeg er på udkig efter RAM til en kammerats Medion stationære PC

Den bruger denne type RAM:

DDR2 4300 266 Mhz.

Da denne RAM type er lidt pebret i pris, har jeg tænkt på at bruge denne
type:

DDR2 667 MHz / PC2-5300

Efter hvad jeg har forstået udfra læsningbl.a. i denne gruppe, skulle det
ikke være noget problem. PCen vil blot arbejde med den frekvens den er sat
til.

Spørgsmålet er nu, om jeg har forstået det rigtigt??

Jeg siger på forhånd tak for hjælpen.

Vh Ulf Gustavsen

Fra : PA

Dato : 22-03-09 19:53

"Ulf Gustavsen" <mira@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til.
>
> Spørgsmålet er nu, om jeg har forstået det rigtigt??

Jo køb du bare ddr2-667 eller ddr2-800.
de skal nok virke og er billigere.

MVH Per

Fra : Ulf Gustavsen