Driver efterlyses
Fra : JSH [9800]

Dato : 18-03-09 17:42

Hej
Er der nogen der kan hjælpe med et link til en driver der passer til printer
der skal installeres i Win XP:

HP Photosmart P1000

Når jeg søger på HP´s hjemmeside vises et link til en driver, men det er
ikke en driver, men et progam hvor man kan holde orden i sine billedfiler.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-03-09 17:48

JSH [9800] skrev:

>Når jeg søger på HP´s hjemmeside vises et link til en driver, men det er
>ikke en driver, men et progam hvor man kan holde orden i sine billedfiler.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ps-12908-1&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&os=228&product=61872
er det den du har prøvet ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : JSH [9800]

Dato : 19-03-09 08:35

Nej, men den virkede heller ikke.

Forslag?

Fra : Fietsenmaker

Dato : 19-03-09 10:00

JSH [9800] skrev:
> Nej, men den virkede heller ikke.
>
> Forslag?

Når ikke du har prøvet hvordan kan så sige at den ikke virker?
Er det forbindelsen eller driveren der ikke virker?
Næste gang du spørger kunne du også fortælle hvilken windows du kører på.
Held og lykke

Fra : Klaus Petersen

Dato : 19-03-09 10:04

> Når ikke du har prøvet hvordan kan så sige at den ikke virker?

Det har han jo nok også

> Er det forbindelsen eller driveren der ikke virker?

Det er der problemet er. Det er ret svært at afgøre uden at have adgang til
det fysisk

> Næste gang du spørger kunne du også fortælle hvilken windows du kører på.

Det gjorde han også:

Fra : Eigil Gregersen

Dato : 19-03-09 12:09

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Er der nogen der kan hjælpe med et link til en driver der passer til
> printer der skal installeres i Win XP:

Så prøv denne.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=61872&lc=en&cc=dk&dlc=da&lang=da&cc=dk&submit=Go%20»

Fra : JSH [9800]

Dato : 19-03-09 18:57

Den er prøvet og det er den der ikke er en driver, men et program til at
holde styr med billedfiler og lave særlige prints

HP Photosmart Essential Software for Photo Editing, Printing, and Sharing

Jeg manger stadig en driver der kan aktivere printeren.

mvh.
John

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 19-03-09 23:17

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sharing
>
> Jeg manger stadig en driver der kan aktivere printeren.

Hvad så med at gå ind her
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=en&cc=dk&lang=en&product=61872
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : a

Dato : 20-03-09 14:52

> [...]
> Hej
> Er der nogen der kan hjælpe med et link til en driver der passer til

Denne har jeg brugt til min !
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ps-12908-1&cc=dk&lc=en&dlc=en&product=61872

Fra : JSH [9800]

Dato : 21-03-09 14:35

Hej
Det ser ud til at være den rigtige, men når vi bliver bedt om at tilslutte
printeren via usb sker der intet - før den efter et stykke tid beder os om
at prøve igen.
Når vi sætter usb stikket i skriver pc-en at der er fundet ny hardware og
skriver rigtigt nok navnet på printeren.

Hvordan kommer vi videre??

Fra : Knud Madsen

Dato : 21-03-09 17:01

Restart PCen med printer kablet monteret, gå ind kontrolpanel
Printere for at se om den er aktiveret.
Mvh. Knud

KM

Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-03-09 08:28

> [...]
> Når vi sætter usb stikket i skriver pc-en at der er fundet ny hardware og
> skriver rigtigt nok navnet på printeren.

Og så slutter den jo af med at fortælle om hardwaren blev korrekt
installeret. Hvis den bliver det, har du jo fat i den rigtige driver.
Hvis det var mig ville jeg prøve at udskrive en testside via. den indbyggede
funktion i windows på printeren.

Tjek også lige at den er valgt som standard printer.

Fra : JSH [9800]

Dato : 23-03-09 15:39

Hej Klaus (og andre)
Den fortæller blot at der er fundet det rigtige hardware. Men når driveren
skal indlæses skriver den at driveren ikke findes og at jeg skal foreslå og
den ligger et sted på harddisken eller cd-rom

Hjælp?

Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-03-09 15:55

> Den fortæller blot at der er fundet det rigtige hardware. Men når driveren
> skal indlæses skriver den at driveren ikke findes og at jeg skal foreslå
> og den ligger et sted på harddisken eller cd-rom

Ja det har jeg har faktisk lige set med min egen printer, men den fil du har
hentet pakker formindtlig nogle filer ud et sted. Det er bare et spørgsmål
at pege ind i det bibliotek.

Fra : JSH [9800]

Dato : 03-04-09 14:33

Tak - så lykkedes det ved at finde de filer manuelt, som
installationsprogrammet havde pakket ud.