Også Sverige og Norge har musikblade
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-03-09 19:55

Hvis man er interesseret i de sidste nye hits fra Norge og Sverige så er der
følgende musikblade:

NORGE

De danseglade: http://www.dans.no/tekstsider.cfm?pinfoid=6
Jukebox: http://www.mediumforlag.no/mainjukebox.htm
Country: http://www.dans.no/tekstsider.cfm?pinfoid=6

SVERIGE

Får jeg lov?: http://fjl.se/Tidningen/

DANMARK

Ingen - da landet ikke har en veludviklet musikkultur

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 11:10

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> DANMARK
>
> Ingen

Der er da messer af danske musikmagasiner på nettet.

http://www.e-records.dk/e-records/
http://www.soundvenue.com/
http://www.musik.dk/
http://www.musiknyt.dk
http://www.gaffa.dk
http://www.lydhoer.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 17:09

> Der er da messer af danske musikmagasiner på nettet.

Desorientering som sædvanlig fra kartoffelkulen på Fur

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-09 23:36

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Desorientering som sædvanlig fra kartoffelkulen på Fur

Ham Krutte-tossen har vist fået for meget lak-støv fra de lp-plader han
spiller på håndsvingspladespilleren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-03-09 10:28

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ham Krutte-tossen har vist fået for meget lak-støv fra de lp-plader han
> spiller på håndsvingspladespilleren

Hej Åge

Fordi man ikke er enige, kan man godt tale pænt til hinanden....

Men som jeg skrev til Alex... Jeg har sgu svært ved at kalde noget for et
musikmagasin, når der ikke er ændret noget, siden 2007...
Otto Brandenburg's død, står stadig som en nyhed.
Endda med dato og klokkeslet, på hvornår det var sat ind.

Så ved jeg ikke, hvem det er, der er desorienteret... Det ender nok med at
være mig

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-03-09 10:19

> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Der er da messer af danske musikmagasiner på nettet.

> [...]

Okay.... Jeg prøvede det øverste....

Kan man kalde det, et magasin.... Så ville det rette ord vel være Museum....

Forsiden er prydet med begivenheder, fra 2007....

Går man ind på nyheder, er det samme begivenheder der præger siden....

Faktisk er der kun et sted hvor 2008 er nævnt, og det er nede på linien med
Copyrights...

Det får næppe mange besøgende.... Men Ok, det var bare min mening.

Selv på Fur, tror jeg de nu om dage skriver 2009....

Så det var da i hvert fald et af dine forslag, som jeg ville sortere fra...
Er de andre tilsvarende. ?

M.V.H....Benny..