Ang: newsreader for mac
Fra : BB

Dato : 10-03-09 13:36

Hej med jer

Jeg er windowsmand og har brugt newsleecher som newsreader til min Vista
installation.

Jeg overvejer et køb af MacBook Pro og vil vide hvilken newsreader, der er
den bedste til at hente binære grupper med, når man kører sådan en mac.

Hilsen og tak for hjælpen til en "måske" ny mac bruger
Bent

Fra : Steen

Dato : 10-03-09 14:15

BB <bent@invalid.dk> wrote:

> [...]
> den bedste til at hente binære grupper med, når man kører sådan en mac.
>
> Hilsen og tak for hjælpen til en "måske" ny mac bruger

Jeg brugte nison til det formål, før jeg sprang over på Sunsite's
server, så nu behøver jeg ikke bekymre mig om den slags længere

http://www.panic.com/unison/

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 10-03-09 17:52

In article <49b65ecb$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BB" <bent@invalid.dk> wrote:

> [...]
> den bedste til at hente binære grupper med, når man kører sådan en mac.

Jeg har brugt MT NewsWatcher i mange år, og den er jeg godt tilfreds med.

http://www.smfr.org/mtnw/

Jeg har indtryk af, at folk bruger forskellige readere efter hvordan de
læser nyheder, så der kommer nok andre forslag her fra gruppen.

Mvh
Jens

--
http://www.touchcab.com
Model Railroading on the iPhone

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-03-09 00:25

Jens Vesterdahl <ingen@email.adresse> wrote:

> Jeg har indtryk af, at folk bruger forskellige readere efter hvordan de
> læser nyheder, så der kommer nok andre forslag her fra gruppen.

Mine nakkehår rejser sig hver gang, nogen stiller det spørgsmål her i
gruppen. Så er det om at trække gardinerne ned og søge dækning. Nogle
gange tror jeg faktisk, de sidder ovre i Windows-grupperne og griner.
Det er sikkert helt bevist, at de med få måneders mellemrum sender en af
deres herover for at spørge om newsreader til Mac.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Esben

Dato : 11-03-09 01:06

> [...]
> Det er sikkert helt bevist, at de med få måneders mellemrum sender en af
> deres herover for at spørge om newsreader til Mac.

Ja, Apple skulle have sørget for at vi også på det område følte os
tjeckede

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : BB

Dato : 11-03-09 07:58

> [...]
> Det er sikkert helt bevist, at de med få måneders mellemrum sender en af
> deres herover for at spørge om newsreader til Mac.

Til Henrik
Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med dit svar, men jeg mente det var et
relevant sted at spørge om Mac i en Mac gruppe
Men hvis jeg tager fejl undskylder jeg da.
BB

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 11-03-09 08:39

BB <bent@invalid.dk> wrote:

> [...]
> relevant sted at spørge om Mac i en Mac gruppe
> Men hvis jeg tager fejl undskylder jeg da.

Du er det helt rigtige sted. Det er bare ikke så længe siden at et lign.
spørgsmål var oppe at vende her i dk.edb.mac og newsreader er åbenbart
et stykke software som kan dele vandene. Vi er et par stykker som er
glade for MacSOUP, og det taler vi gerne længe og indgående om. Andre
har andre preferencer. Men da du ønsker en newsreader til binær-grupper
kan MacSOUP i hvert fald ikke anbefales.

--
Mvh Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-03-09 22:52

BB <bent@invalid.dk> wrote:

> Til Henrik
> Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med dit svar, men jeg mente det var et
> relevant sted at spørge om Mac i en Mac gruppe
> Men hvis jeg tager fejl undskylder jeg da.

Jamen selvfølgelig er det da relevant. Det plejer bare at medføre nogle
ophedede diskussioner og en enormt lang tråd. Det kan du selvfølgelig
ikke vide. Sjovt nok dukker spørgsmålet op med jævne mellemrum. Ikke
særligt tit, så man kan ikke så godt henvise til den gamle tråd, men tit
nok til, at vi alle kan huske det. Nu er vi som regel gode venner her i
gruppen, og vi kender hinanden godt, så vil bliver ikke ligefrem
uvenner. Alligevel kan det godt mærkes, at folk har forskellige meninger
om sagen. Jeg må dog indrømme, at det er som om, tråden ikke bliver
lange mere. Måske er det fordi, Hogwasher ikke findes mere
Nu nævner du binære grupper. Panic, der laver Unison, fremhæver
Unison som særligt velegnet til binære grupper. Jeg har selv brugt den
en del, og det er en glimrende newsreader. Panic laver generelt noget
rigtig flot software, og for os Mac-brugere er stil jo vigtigere end
substans. Jeg har ganske vist ikke brugt den til binære grupper, så det
kan jeg ikke rigtig udtale mig om. Den er godt nok ikke helt gratis, men
shareware til $24,95. Man kan prøve den gratis i 15 dage. Du kan sikkert
regne ud, at du skal gå ind på <panic.com>.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : BB

Dato : 13-03-09 17:31

> [...]
> shareware til $24,95. Man kan prøve den gratis i 15 dage. Du kan sikkert
> regne ud, at du skal gå ind på <panic.com>.

Hej Henrik og andre Mac brugere
Jeg takker for brugbare svar
Hilsen BB

Fra : David Blangstrup

Dato : 18-03-09 14:11

On 2009-03-12 22:51:52 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
> om sagen. Jeg må dog indrømme, at det er som om, tråden ikke bliver
> lange mere. Måske er det fordi, Hogwasher ikke findes mere

hæ hæ

> [...]
> shareware til $24,95. Man kan prøve den gratis i 15 dage. Du kan sikkert
> regne ud, at du skal gå ind på <panic.com>.

Læs min blog
http://blog.blangstrup.info

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-03-09 00:49

David Blangstrup <no@no.no> wrote:

> hæ hæ

Der er nok nogen, der føler sig truffet
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 11-03-09 07:04

Jens Vesterdahl <ingen@email.adresse> wrote:

> Jeg har indtryk af, at folk bruger forskellige readere efter hvordan de
> læser nyheder, så der kommer nok andre forslag her fra gruppen.

Men nu er Bent heldigvis tydelig omkring brugen - binær grupper - så det
gør at os der bruger MacSOUP som newsreader må melde hus forbi.

--
Mvh Martin